cennetten kovulmuşum, âdem oğlu âdemim
dünyaya düştü yolum, dünyadan geçiyorum
suçum insanın suçu, cehennemlik nedenim
ben kendimi bilerek, susmayı seçiyorum
gök üstüme kapanmış
bu karanlıkta ben
bir güvercin düşüyüm.
rüzgâr fısıldar durur
Varlıklar içinde mahkum-u adem
Ben bende olmayan beni bilirim
Senin kıblen değil, değil ki kıblem
Kalbimi serdiğim yönü bilirim
Yüze kadar say geçer dahi demezdi annem.
Espri yeteneği yoktu çünkü
Belki de zamanı yoktu.
En büyük esprisi ağlamaktı.
O kendi yaralarıyla uğraşırken bende yeni yaralar açılırdı.
Gece demişiz, göğün kara peçesine
Gelip geçmiş güneş semadan henüz
Ve karanlığa serpiştirilmiş üç beş yıldız
Bir daha doğmayacak güneş
bir gün bahar, bir gün kış
bir gün gerçek,bir gün düş
dünya denilen yerde
ebediyyen kim kalmış
ben yalnızım, ağaçlar yalnız
istesekte durmaz yapraklarımız
yenileri açar bir gün
Anlamadım neydi üstümden geçen
Zaman denen tırpan ömürden biçen
Çığ mı köpük mü ne, havada uçan
Şakayla karışık bilmece dünya
Göçtü göçebe kuşlar bu âlemi terk etti
Bozkırın müdavimi bize kaldı serçeler
Gizemli kırlangıçlar alıp başını gitti
Saman rengini sürdü elsiz kolsuz fırçalar
sanma ki sevilmedin
hiç sevmedim seni.
yetmiyor anlatmaya
ah, kelimeler her şeyi




-
Hazangül Hüseynova
-
Sevilay Şahbaz
-
Sevilay Şahbaz
Tüm YorumlarŞiirlerini okudum. Memnun oldum. Size yaradıcılıq uğorları arzusu ilə
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi