Şiirim sana ilk el
İlk duyanım da sensin,
Şiirim sözde güzel
Sen ki özde güzelsin.
Eğer şiir güzelse
Bakış var öyle bakış
Sanki yaz içinde kış,
Bakış var öyle bakar
Mevsim kış olsa bahar...
Bakış var öyle bakış
Bir şeyler vermek istiyorum
Bahara bir şeyler vermek
Ve arkasından verdiklerimin
Karşılığını istemek.
Bahar
Sayılı günlerinden
Ayrılık o kadar alışmış ki bana
Ehlî güvercin misâli
Salarım salarım git diye
Biraz uçar,biraz uçar
Dolaşır başımda dolaşır
Gelir beni arar beni
Renklendi bahar her ağaçta
Dallarla sallandı arzular,
Bir başka aşk başladı şimdi
Her yaşta.
Yaprakların zümrüt yeşilliği
Her gün doğan güneşle yeni dünya kurulur
İyi de kötü de tüm çıplaklıkla ortada...
Yaşanan gün üstüne gece bir yorgan olur
Şimdi de hükümranlık karanlık vardiyada...
Güzel bir gün umudu gözlerdeki bekleyiş
Çiçek isimleri vermem
Sana çiçeğim diyemem
Hoyrat bazı el koparır...
Sesin kuş sesinden şakrak
Sevgin kaynaklardan berrak
Nasıl ifrit olmayayım?
Nasıl deli olmayayım ben?
Saçlarını okşamak istesem
Okşatmazsın
Gider kuaföre teslim edersin başını.
Elini elimin içine koy desem
Sanma ki bu dünyada iyi insanlar bitmiş
İyiler sindirilmiş,kötü istilâ etmiş.
Bir yanda ölülerle yaşar fâni diriler
Güneş hergün doğarken dünyaya günaydın der.
Beni beyaza bağlayan bağlar çok;
Anamın sütü aktı.
Kışın soğukluğundan üşüdüğümüz
Kar da ak değil mi?
Saçlarımız renkler içinden
Beyazı seçmez mi




-
Aslı Gerçek
-
Aslı Gerçek
-
Aslı Gerçek
Tüm Yorumlaratatürk o adlı şiiriniz acaba hangi kitabınızda yayınlanmıştır şimdiden tşkler
atatürk o adlı şiiriniz acaba hangi kitabınızda yayınlanmıştır şimdiden tşkler
atatürk o adlı şiiriniz acaba hangi kitabınızda yayınlanmıştır şimdiden tşkler