Sana veda edemedim
Gözyaşımı silemedim
Bir tek buse veremedim
Affet İstanbul!
Boğaz’ında yüzemedim
Bu dünya’ya gelip te gitmeyen biri var mı?
Gönülleri kırarak yaşamak ömre kậ r mı?
…………..*
Gününü gün edene “yaşamak, bu! ” diyorlar
Geleceği düşünüp yaşayan hilekar mı?
………….*
'Ne aşklarımız normal
......................ne davranışlarımız '
Puslu havaya döndü
....................canım bakışlarımız
Çözülmemiş işimiz yoktur vesselam!
Her soruna çözüm bulur bizde Süleyman!
Ekonomi… işsizlik...pek görmeyiz de
“Rüşvete son “deriz, bahşise devam!
……….
10.02.2008.Pazar
Ahh be baba!
Kusura bakma ama
bir sitemim var sana!
Neden senin de
hanların hamamların olmadı ha!
İnsan,
Ne rüzgar uçurdu, ne sel götürdü
Bizim çarşıları zaman süpürdü
Kalmadı çoğundan bir küçük anı
Adlarını andıkça gönlüm köpürdü
“Kunduracılar Çarşısı” deri yüzdürttü
Ömrümün baharında tanıdım sizi!
Ne güzel şarkılar bestelediniz
Onları, bizlerin çorak gönlüne
Birer çiğ tanesi gibi serpiştirdiniz.
…..
Gerçi bilmesek te mey’in rengini
Çaputtan yapılmış
bir top peşinde
..........................evi unutmak.
bir küçük oyuncakla
.....................dünyayı avuçlamak!
Azimli adamdı…
İçkiye fazlasıyla müptala’ydı..
Hangi taşı kaldırsan,
altında 0 vardı!
Lokantacı Sabri’nin
Uygarlıklar beşiği cennet yurdumda
Her renkten, en güzel çiçekler açar
Kimi Yunus Emre, kimi Mevlana
Kimi Pir Sultan’dır; hep sevgi kokar.
…*…
Kimi bilim adamı, kimi yönetmen




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz