Taka -tak..tak-tak..taka-tak,,tak
Boyacı çocuk sandığa vurur.
Emeği , vurduğu boyada kurur
Hayatı fırçalar, fırçalar durur
Üzülürüm..üzülürüm..
.................................elimde değil!
Ey İbrahim, diyorsun ki:
“Son duayı unuttun! ”
Çok haklısın, o yıllarda
Ben, dövende çocuktum!
*
Harman yeri kuru kalsın
Babam derdi ki
mutluluktan yana:
“Oğlum,
üç tip insan yaşar şu dünyada:
'Yaşayanlar,
Yaşayanları seyredenler
“Köpek havlar
Kedi miyavlar..”
Kuş cıgıldar
Ağaç çiçek açar….
…………”vakti gelince”
Hancılar hanlarda yolcu beklerken
İnsanlar, tırnakla pire ezerken
Demirciler örslerde demir döverken
Henüz doğmamıştın Belkoop Evleri
Öküzler yollara tezek saçarken
Duydunuz mu çocuklar
Bahar gelmiş bağlara
Bademler çiçek açmış
Kuşlar konmuş dallara
……………..
Karlar çoktan erimiş
Aylardan ya eylüldü
sanırım
.............ya da kasım
İki küçük bebekle
kanguruya benzerdi
DNA’sını Allah’tan
Gıdasını topraktan
Suyunu buluttan alan
Ahlat ağacım!
Sen,
otuz yıldır bahçemi süsleyen,
Meriç Köprüsü kalpteki aşktır
Meriç’in başına takılmış taçtır
12 kemerli bir mihrap gibi
Meriç’in üstüne dikilmiş tak’tır
Meriç Köprüsü Meriç’e yaydır
Merhaba öğretmenim, merhaba, yine geldim!
Annemin kucağından indim de sana geldim
Bana sonsuz haz veren oyunları bırakıp
İlminden, irfanından yararlanmaya geldim!
*
Bayrağımı, vatanı, Atatürk’ü bilmeye




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz