Gönül kanatlarımın tüyleri dökülürken
Nisan yağmuru gibi geliverdin aniden
Çiçekli baharları hatırlattı sözlerin
Gönlümü benden aldı bal köpüğü gözlerin!
Bülbül mü öter dedim, yoksa bir düşte miyim
Şiir:
bele uzanan
belik belik saç gibi
Kara gözler üstünde
hilal olmuş kaş gibi
Derler ya:
“Umut fakirin ekmeği,
ye Memet ye! ”
Gerçekten de öyle
Veren yok isteyen çok neredeyse tükendim
“Hep bana ver” diyorlar en çok buna gücendim.
Gönül kasnaklarıma sardım umutlarımı
Çekip çekip dikerim sağlam kalan yanımı
Zaman mı durdu nedir, geçmez oldu akşamlar
Gün doğmuyor gönlümde, göz kırpmıyor yıldızlar
Ne gençlik elde kaldı, ne gençliği alan yar
Son mevsimde anladım, beni benden çalan var!
Mevsimler mi uzadı, neden gelmiyor bahar
'Kargalar
sevimsiz, çirkin hayvanlardır 'diyorlar
Şaşarım!
Mutlaka güzel bir yanı vardır
Kanlıca’yla Emirgan
Yarimle bana benzer
Ele ele tutuşmadan
Konuşurlar karşıdan
Ey İstanbul!
....................Boğaz'ın,
miski amber yoludur!
Her yanın, esin veren
güzelikle doludur
İşte ısırgan otu,
İşte deve dikeni
İşte beyaz papatya
Yol boyunca akasya
İşte çiçek bozuğu tozlu topraklı yollar




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz