Duyarsan bir sevda bitmiş,
O sevda değildir; sevda bitmez.
Ayrılık mı? Körüğüdür sevdanın.
Sönen hayattır,sevda sönmez.
Gül solar, bülbül susar;
Kalbimden geçeni, okuyabilir misin?
Benimle aynı yolda, yürüyebilir misin?
Aşkım yakıcıdır,bilesin.
İyi düşünmelisin.
Gözlerimden, sözlerimi anlar mısın?
İlk insan Adem; yeryüzünde yapayalnız.
Rabbim can verdiğini bırakırmı? Havva'sız.
Yalnızlık Allah'a mahsus.Doğru, lakin.
İnsanı yaratmış yüce Rabbim. Neden?
Yalnız değildir yaradan Halık'ı bilen.
Işık hızında, bin yıl gidilen mesafe; uzak.
Karıncaya okyanus ötesi, semaya toprak.
Baskı, zulum, haksızlık; akıldan uzak.
Sefih medeniyet fantazileri, imana tuzak.
Bu kahraman, aziz milletime; gaflet uzak.
Uzanır sonsuza gider,
Yıllar soldurur,ayırır yollar.
Gün gelir elbet biter,
Yıllar ve yollar.
Zurnanın “Zat” Dediği Yer
“Zurnanın zırt dediği yer” (Yapılmakta olan işin en hassas, en önemli, en can alıcı noktası.)
“Zat” konusunu önceki yazılarımda bilgisayar örneğiyle anlatmıştım. Bilgisayarın donanımına beden, yazılımına ruh; ruh ve beden ile elde edilen yaşamsal verilere de Zat demiştim. Zatın açığa çıkması da bilgisayarı kullananın iradesiyle oluyor; esmanın yansımasıyla oluyor, zatı güzel olan Cennet, kötü olan da Cehennemi bir hali elde ediyor. Çünkü tüm yaşamsal üretimler (ses, görüntü, duygular) evrene yayılıyor. İsrafil’in “Sur” üflemesiyle toplanacak olan da bu zat oluyor. Zat, ne ruhtur ne de beden; zat ikisiyle elde edilen yaşamsal veriler. Ölenler için “Namı kaldı” denir ya öyle bir durum. Beden çürür, ruh Allah’tan emanet; elde kalan zat; o dahi esmanın yansımasından başka değil.
Dedim Dedi
Sordum?
-Bu konuda ne söylersin?
Dedi;
Falanca alim bunu söyledi, filanca ideoloji önderi bunu söyledi…..
Dilek
Gümüş aynalara takılmıştı telaşlı gözleriniz.
Ön tarafa koyarlar süslü olanı…
Dingin kafa ile geç de olsa fark edilir
Arkalarda saklanan paha biçilmez olanlar.
Denge Sırat
Asıl olan denge, sırat! Artı da eksi de aşırı olduğunda sorun. İyi, kötü göreceli.
Melek olmasa şeytan olmazdı! Şeytan olmasa din olmazdı!
Adem
"Adem" denen orjin insanın "Erkek" olduğuna dair yerleşik bilgi var ama Adem'den Havva çıkmışsa Adem'de bir "Havva deliği" olmalı. Yani Adem hem erkek hem dişi özellikleri barındaıran bir cins olmalı. Aynı ruh gibi ruhun da cinsiyeti olmaz. "İnsan" nesli dişiden çıkar, bu nedenle ilk insanda dişil özellik de olmalı; zaten tüm insanlarda hem eril hem dişil özellik var! İlk insan tüm insanlığa gebe olmuş ve tüm insanlığı doğurmuş. Erkek ve dişilerle çoğalmış insanlık.
Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!