Utanç dinmeyen tek fırtınadır,
Günahlar karanlıkta işlendi çünkü,
Günahkârlar ise sessizliğe saklandı çünkü..
Bekçisidir günahının insan kendisi,
Gizliliğe bürünür pişmanlığın dile gelememesi,
Dualarımı engelledi günahlarım,
Fitne aklıma düşürdü şeytanı,
Dilime gelen yönlendirdi aklımı,
Nasırlaştı fikirler tutuldu akıl..
Ne ettim bela başıma sardı,
çelimsiz hislerim yabana attı beni,
haykırışlarım, pas tutan sükut nöbetlerinde,
şekilleniyor artık tüm aklımda kalanlar,
geçsede bir ömür, zihnimden unutkanlığa,
her akla düştüğünde,
hücum ediyor göz yaşlarım göz çukurlarıma,
Ifşa ettik kendimizi meleklere,
Günahları işleye işleye,
Rabb'ın emri kim zikir üzere,
Bedbaht hepsi günah üzere..
Günah işlemekten korkmadık,
beni boğan herşeyden kaçtıkça,
bana herşey bir adım yaklaşıyor aslında,
istemiyorum şafak saymayı, dinsin zaman,
farabi sesleniyorum karanlığa,
sesimi duyan var mı.?
Aynaya her baktıkça utanmalı,
Ar varsa koy yüzüne imza,
Günahı gördüysen, aynada zindan,
Hapseder seni, muhasebende vicdan..
Geçtiğim yollar, beni utandırdı,
Uykuyu çaldım ölümden,
Hiç dönmedi bana rüya,
Aç kaldım rüyaya nida,
Bir nefes, uyandırdı beni zamandan..
Hırçın, keskin sesim,
Yatağım kan gölü,
Yorganım mermi çığlığı,
Yıldızlar ile uyuyorum,
Güneş ile geceme saçıldım..
Tepemde ölüm duruyordu,
Siyah perdenin sessizce düşüşünü gördüm,
Tebessümüm dudaklarımda kayboldu,
Çarpan rüzgârın ıslığı,
Kıyıya vuran suyun fısıltısı,
Okyanusun tuzlu ürpertisine bırakıldım..
Mantıklı düşünemiyorum,
Düşlerimi zihnime zerk eyliyorum,
İçinden bu buhranın çıkamıyorum,
Başımı yaslayacak yastık bulamıyorum..
Aman ayrılık.! Etlerini yedi başımın,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!