seninle aydınlanıyor yüreğim.
ben sana gece oldum, sen bana ışık.
her nereye baksam seni görüyor gözlerim. herkes konuşuyor ama sen konuşunca kalbime dokunuyor sözlerin; öyle tatlı, öyle sıcak ki… neden böyleyim bilmiyorum. bugün de söz verdim kendime.
her zaman arkadaşça, dostça yanında olacağım diye; sanırım sözümü tutamıyorum, affet sevgilim.
sol yanım bana isyan edercesine itiraz ediyor, itiraf et diye. itiraf edeyim de ya sen de bana âşık değilsen? ilk adımı senden bekliyorum; ilk bakış, ilk sesleniş, ilk gülüş senden gelsin istiyorum.
birbirimizi yaralarımızdan tanıdığımıza eminim.
sen de bana aşıksın, bunu hissediyorum.
benim gibi sen de suskun kalıyorsun, farkındayım.
bazen sen konuşurken
kelimelerin arasına gizleniyorum.
bir harfin gölgesinde bekleyen
utangaç bir cümle gibi.
tıpkı senin gibi…
üstünü örtme duygularının.
bırak artık kendini…
içinde büyüttüğün kelebeği özgür bırak.
kanatlansın geceme,
gelsin omzuma konsun usulca…
ne kaç gözlerimden,
ne de sustur kalbini.
saklama beni
kalbinin en kuytu yerinde.
bir geceyi daha bizsiz tüketmeyelim.
gel… geceyi gündüz yapalım birlikte.
vurma yağmur cama, dur artık… gözlerimde yaş kalmadı… özlettikçe yaşat be adam, korkma sev beni.
sev beni.
şimdi bir sigara dumanında adın,
bir arabesk şarkıda gözlerin var.
ve ben hâlâ
sana geç kalmış bir kadın gibi
içimde seni yaşıyorum.
Kayıt Tarihi : 28.05.2026 19:18:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!