Bazen aklıma geliyorsun...
Acaba şimdi ne yapıyorsun?
Yüzünde bir tebessüm mü var,
Yoksa kimseye anlatamadığın bir derdin mi?
Bilmiyorum...
Ama bazen durup seni düşünüyorum.
Bir sıkıntın var mı,
Bir şeye ihtiyacın var mı,
Yardım edecek bir el bekliyor musun diye.
Belki hiç haberin olmadı,
Belki de hiç bilmeyeceksin.
Ama ben,
Seni düşündüğüm her anda
İyi olmanı diledim.
Keşke kabul etseydin...
Ne bir sevgili gibi,
Ne de büyük sözler kuran biri gibi.
Sadece bir dost,
Sadece bir arkadaş olarak
Yanında durabilseydim.
Bazı insanlar vardır;
Hayatına giremezsin,
Elinden tutamazsın,
Ama yine de uzaktan
İyiliği için dua edersin.
Sen de benim için
Öyle bir hikâye olarak kaldın.
Susarak Sevmenin Hikayesi
Tayhan Cr
Kayıt Tarihi : 5.06.2026 15:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!