Sessiz odalarda büyür içimin o derin yangını
Aramıza barikat kurmuş sanki yolların uzaklığı
Gözlerimi kapatsam da karşımda sen hep aynı
Uzaklıklar silemez ki kalbe yazılan bu sevdayı
Ellerini tutamadığım her gün, ömürden bir asır gibi
Bir mısra düşer dilime, yakar içimdeki o garip Ali,yi
Öyle özledim ki seni, bu sevda içten içe kavuruyor beni
Bu yangın kavuşmadan sönmez, sensin bu gönlün sahibi
Hasretin gölgesi vurur her akşam pencereme sessizce
Aşk dediğin ayrı şehirde sınanırmış diyemedim kimseye
Ne yapsam ne yana baksam alışamam hasretine
Yollar utanır inan bilse sevdamız böyle delicesine
Ey benim uzaklardaki kalbim, canımın cananı
Bir tek seni sevdim yalandır senden gayrısı
Senden başkasına kapattım gönül kapılarımı
Bu mesafeler elbet bitecek, saracak o vuslat anı
Rüzgarla gönderiyorum sana kalbimin her atışını
Dinle o sesleri, anlatır sana sevdamın her bir nakışını
Uzak şehirlerde olsak ta yaşıyorum seninle her anımı
Mesafeler bitirmeye yetmez sana olan büyük sevdamı
21 Mayıs 2026 ALİ BALABAN
Kayıt Tarihi : 21.05.2026 16:57:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!