Salıncak gibidir seni sevmek,
Her seferinde çok yaklaşırken,
Geri en başa dönüyorum.
Ne yapayım çok seviyorum.
Ölüm gibidir seni sevmek,
Hiç gelmeyeceğini düşünüyorum,
Ama her geçen gün
Daha fazla yaklaşıyorum.
Bahar gibidir seni sevmek,
Her kışın sonunda sen geliyorsun.
Tam soğuktan donacakken,
Gelip kalbimde çiçekler açtırıyorsun.
Kaldırımlarda göller oluşmuş,
Yoksa gözyaşlarım mı?
Semadan sesler duyulmuş,
Yoksa duyulan aşk feryatlarım mı?
Her kışın sonunda bahar gelir.
Her geceden sonra ise bir sabah.
Her yağmurdan sonra gökkuşağı oluşur.
Her gökkuşağında ise yepyeni umutlar.
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 13:06:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!