Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Uşak /Sivaslı ilçesi Samatlar Köyünde 1954 yılında doğdum. İlkokulu köyümde bitirdim.Ortaokulu Sivaslı lisesinde tamamladım.Liseyi Uşak lisesinde 1977 yılında bitirdim .Ben çocukluk yaşında yaşlarımda köyde damüstünden düştüm 2 kere bacağım kırıldı .Bu düşme sonucu kulaklarımda işitme kaydı oldu.kısaca bu işitme kaybım zamanla çok ilerledi .Şimdi tamamen iki kulağımda kapandı .2018 yılında Açıköğretim fakültesi ilahiyat önlisans bölümünü bitirdim şu an şiir yazmayıa başladım 2 kitap yazdım. 1.k ...



