Bir İstanbulu düşünüyorum
Bir de seni
Raks eder ay ışığında
Boğazın suları.
Mis gibi ekmek kokusu yayılır
Sabah ezanı ile birlikte fırınlardan
Yalnızlık...
Sevdaya dair, her daim.
Gurbet gibi say istersen
Yapayalnız bir başına.
Issız bir mecranın tam ortasında,
Yağmur damlalarının biri birine değmeden
Sensiz geçen her gece
Bir ömür gibi ağır
Adını sustum içimde
Ama kalbim hep bağırır
Gittin diye unutmadım
Yine akşam oldu, yalnızlık değil bu, sadece bir mola,
Aynı uzaklık gerçi, senle aramızda aşılmaz bir yola.
Sen her yerdeydin zaten, değişmedi bu gerçek, kalbimdeki yerin,
Görebiliyorum seni buradan, aynı derinlikteyiz o ilk günkü gibi.
Korkmuyorum bu uzaklıktan, bu bir yenilgi değil ki,
Vardır bir hayalim
Bir tek annemin yüreğinde büyümedim ben
Orada kaldı çocuk yanım
Orada kaldı saf yanım
En güzel anılarım
Bir tek orada çocuktum, çoktum
Seni seviyorum… ama söyleyemedim.
Ben sustum sandım… meğer ikimiz de susmuşuz.
Bir akşam gördüm seni, dünya sustu.
Ben kaldım… içimde büyüyen bir hisle.
Huysuz, durgun, yorgun, ketum
Tam karşımda işte
Kilometrelerce mesafede
Çiçeği hoş, dikeni bol
Kaktüs çiçeğim
Susuzluğuna çare için
Bıraktım tüm hesapları, artık kararın senindir yar
Sen yoksan eğer bu can, sadece koca bir boşluktur yar
Birden bire yaktın beni, bu kor senindir yar
Dünya döndü dönecek, hayat kavuşanlarındır yar
Seven kalpte keder ne arar, benim derdim senin gözlerindedir
Sevme...
dedim kendime...
ama...
yine sana yenildim...
Sevme, sevenlerin sonu belli
Gülüşler yalan, acılar gerçek gibi
Her sayfada sen varsın
Kapanır durur gözlerin
Nar çiçeği gülüşünde
Şu şiir dedikleri şey
Ruhuma değen kuraklık
Sevişmemizin anı kazılı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!