Çalıp çırpmaya !!
Müsaade ederse Din_in
Yok arkadaş!
Ben senden değilim!
Yüreklerde ekerse Kin!
Yenir ise hakkı yetimin!
Bir fırtınadır bu kalmaz ebedi
Olmaz zalimlerin Din-i mabedi
Hangi Firavunun sonu gelmedi
Her ilk in bir sonu vardır be dostum
Kimler kalmış baki bak şu Aleme
Ne desem yar tutuk taptı dillerim
Bağlandı bak çözülmüyor dillerim
Sensizlikte ben nasıl baş ederim
Bu can sensiz yaşamıyor sevgilim
Kaybetmişim bulamam yollarımı
BİR ANDA OLUVERDİ ANLAYAMADIK!
FELEK KÖTÜ DAVRANDI GAFİL AVLANDIK!
KADERİ ALLAH DEĞİL BİZLER YAZMIŞTIK!
HAK ETTİĞİMİZİ BULDUK US-LANAMADIK!
YARAŞIRMI YAKIŞIRMI
Aslan'ın yerini itler tutar'mı.
Akil olan sivri sinek satarmı.
Çürük kumaş dikişleri tutarmı.
Tutturmak istedik yaman halimiz.
Ne çok uğraştınız uyutmak için
Ne ninniler duyduk uyuyamadık
Renkli televizyon lüks yaşamak
Soyuldukta kaldık dayanamadık
Bir başı bulup ta büyük ettiniz
YAZIKLAR OLSUN
Yaşadığım hayat en acı zehir.
Zindanlarda olsam daha iyidir.
İnsan bulamdım elden ne gelir.
Gören bilmez ama çekenler bilir.
YAŞARIM…
Seni ey anasını sattığım yoksulluk
Nasıl olur varlık denen yerde gezersin
Yokun yok diye çektiğin bu rezillik
Nasıl olur sen bir güzel seversin
Tükettim ömrümü yaşayamadım!
Yaşayacak bir yer arayamadım!
Kaderi aradım hiç bulamadım!
Meğer ki yolumu o çizer imiş!
Bu nasıl yazgıdır okuna bilse!




-
Selvi Aktürk
-
Selvi Aktürk
-
Selvi Aktürk
Tüm YorumlarYüreğinize sağlık ne güze olmuş. Her dizesi ayrı güzellikte. Giden sevdaların ardından yürekler böyle çırpınıyor işte. Beğenerek okudum teşekkürler.
Selvi Aktürk
Yüreğinize sağlık ne güze olmuş. Her dizesi ayrı güzellikte. Giden sevdaların ardından yürekler böyle çırpınıyor işte. Beğenerek okudum teşekkürler.
Selvi Aktürk
Yüreğinize sağlık ne güze olmuş. Her dizesi ayrı güzellikte. Giden sevdaların ardından yürekler böyle çırpınıyor işte. Beğenerek okudum teşekkürler.
Selvi Aktürk