Sensizde olur, alıştım artık
Kendini, bir nimet mi sandın
Değer verdikçe, hep haykırdın
De git, işine bak artık
Derdime derman ararken
Karşımda seni buldum
Önce çok heyecanlandım
Sonra yola koyuldum
Sonra, içim içimi yedi
Bizler et ve tırnak gibiyiz, ayrılamayız birbirimizden
Ne istiyorsunuz, bu vatan, bu milletimizden
Hiç mi Allah korkusu yok, hiç birinizden
Hesaba çekileceksiniz, bu yaptığınız işlerden
Ayırmak istiyorsunuz, bizi bölerek, parçalayarak
Sabah güneş doğunca aklıma hep sen gelirsİn
Güneş güzelin üzerine doğarmış, bunuda bilirsin
Sen benim için, hala çok özel ve güzelsin
Kalbimde senin yerin boş, istediğin zaman girebilirsin.
Belki kaderimiz belki şansımız bizi bu duruma getirdi
Heyecanı olmalı insanın
Geleceğini planlaması için
Bir şeyler yapamıyorsan
Boşa konuşmak niçin
Yapacağın işin ehli olmalısın
Bak düşününce, aklıma neler geldi.
Dostlarım, arkadaşlarım, hep yanıma geldi
Konuştuk, sohbet ettik, Çay içtik, kahve içtik.
Uzat elini, uzakta olsa da tutayım
Mesafeler önemli değil benim için
Müsaade et saçlarını okşayayım
Saçların elime değmese de önemli değil
Değmesin namert eli hiçbir zaman eline
Kırşehir’de çok ekonomik sıkıntılar çektin
Küçük yaşta, Hollanda ya çekip gittin
Rızkın için, yâd ellerde çok yıprandın bittin
Güzel insansın be halamın oğlu
Zaman, seni çok iyi eğitti, istediğin ortama itti
Gördüğüm kadarıyla, samimisin dürüstsün
Hissettiğim kadarıyla, sıkıntıdasın, mutsuzsun
Bırak, kafana takma hiçbir şeyi, iş olacağına varacak
Sabredebilirsen eğer, en güzel günler seninle olacak
Hayatta, daha güzel şeyler var, düşünülecek
Duydum ki, unutmuşsun beni
Hafızanda ne ismim, nede ben varım
Uzun zaman oldu, seninle görüşmeyeli
Hafızanda ne hayalim, nede ben varım
Seni görünce, heyecanım bir anda taştı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!