Hasret mi acaba, yüreğimdeki sancı
Seni görmediğimde, kalbimde bir acı
Günlerim geçmiyor sensiz, kalbimin ilacı
Sensin benim, sensin başımın tacı
Ne yapmam lazım, bir türlü anlatamadım
Bir insan, gerçekten bu kadar sevilirmi
Sevgi denince, akla bir tanem gelirmi
Mutluluk, sensiz hiç düşünülürmü
Dünya tatlısı hayatım benim
Sen benim, dünyaya tutulan dalımsın
Sararıp yaprak gibi
Düşeceksin yerlere
Ne arayanın olacak
Nede soranın bir kere
Sen ağaçta iken
Korkarım şu gönlüm, bir gün isyan edecek
Bundan sonra, kalbimin sesini dinleyecek
İşine geldiği gibi, öylece hareket edecek
Biliyorum, birileri sevinecek, birileride üzülecek
Sonuçta her zaman, üzülen kırılan ben oldum
Adananın Ceyhan İlçesi
Yılan kale, Tumlu kalesi
Birde Ceyhan nehrinin sesi
Doyulurmu sana, Ceyhan’ım benim
Kurt kulağı, Kervansarayı
Anlatamadığım çok şeyler var, içimde dert olan
Bir gün mutlaka söyleyeceğim, ortam müsait olduğu zaman
Sanmayın ki çok mutluyum, çok huzurluyum şu an
Eşimin gözyaşlarına tutsağım, hiçbir şey anlatamam
Şu memleket, şu millet meselesi beni bağlıyor her an
Bilseydim, sevginin bu kadar güzel olduğunu
Seni önceden sever, bunu doyasıya tadardım
Bu güzelliği sende buldum, hüsran olsada sonu
Hayatımı sana bağlar, ömrümü sana katardım
Nasıl geçti zaman, arkasına bile bakmadan
Bir kar tanesi düşününki, gökyüzünden inecek
İnerken saniye, saniye durmadan kirlenecek
Yere düştüğünde, gel gör ki neler hissedecek
O güzelim temizliği, saflığı, zaman içinde bitecek
İnsanoğlu da böyle, doğarken temiz doğacak
Kâğıdı ve kalemi elime aldığımda, sana yazacağım
Kâğıtlar tükenirse, bu sefer taşlara yazacağım
Seni sevdiğimi, beni mutlu ettiğini, haykıracağım
Kim ne derse desin, hep sana yazacağım
Sevgiyi sende tattım, boşa geçirmişim, zamanı
Bizim kimseyle hesabımız yok
Herkes, kendi hesabını iyi yapmalı
Kime kalmış ki, bu koca dünya
Herkes, arkasında güzel şeyler bırakmalı
İnsanlar, vicdanlarıyla yaşar, iyi şeyler yapmalı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!