Hepsini biliyorum, çok eşeklik yaptım
Kimi istemeden oldu kiminin farkındayım
Ama gelmiş geçmiş tüm âlimler demişler ki:
"Tanrı bağışlayıcıdır" ben de ondan huzurundayım
Bir iki isteğim olacak, belki de son niyazlarım
Aslında biliyorsun hepsini, istedim ki hatırlatayım
Çiçekler diyorum, kim bilir ne kadar özlediler baharı
Ee onlarınki de aşk, kolay mı, olmuyor tabi öyle ayrı gayrı...
S.Güler-10.3.2025
Kalemizde, evimizde, toprağımızda, kayıp giden yaralı hasta yatağımızda
Keşke gelipte İnce'den bir baba sıcağı dokunsaydı o gece bitap ruhlarımıza
Keskin bir kılıçla bir Kılıçdaroğlu kesip alsaydı ocağımızda yürek sızılarımızı
Ve keşke tülbentli bir Memleket Ana eli değseydi yangın yeri gibi yaralarımıza...
S.Güler-10.7.2018
Babam bırakmadı
Keşke kazma küreğim olsaydı
Mart, ömürde bu bilmem kaçıncı
Isınsaydım, yaksaydım da saplarını
Kalbin, inadın bırakmadı
Saçlarımın akı bıyık teri vakitlerimden, alışkınım
Şimdi seyrelmeye de başlamış, aynı babamın gibi
Olsun, ben de onun gibi o tarafa yatırırımda tararım
Kalbimin sızısı da o aynı zamanlardan, ona alışamadım
Bu sıralar teklemeye de başladı, tıpkı içindeki o sevda gibi
Çaktım ateşi
Ulan ateş ne, kim?
Ateş dediğim benim
İlki sana, çok çektiğim
İkincisi bana çektirdiğin
Üçüncüsü? O Allah Kerim
Yeni yaşıma sıralı bir kaç ay var
Şimdi mevsim çiçekler doğuran bahar
Sırada o vakitler, o sene sana kokan yaz var
Sonranın rengi sarı, yapraklarını dökecek ağaçlar
Ona kimi güz diyor, kimi hazan, kitaplar ise sonbahar
Sonbahar da yerini kışa bırakır normalde, soğuklar ve kar
Eyy kahvemin acısız telvesi
Tam bu hayat bitmiştir derken
Canevimden öyle vurdun ki beni
Öyle bir fal açtın ki gönül gözüme
Söylediklerin ölümlerimden çok ileri...
Ölümden öte köy yok benim bildiğim
Senden öte de aşk, öyle sevdam dediğim
Bu kalpten bir tane daha yok verebileceğim
Ama yine bu tek kalptir aşka adağım dediğim...
14.11.2017
Gerekirse yanı başımda değil seni bir ömür özleminle severim
Ve olur ha bir gün o özlem biterse, eğer karışırsa nefesine nefesim
O vakit ben seni dudağından, teninden değil, şerefine kokundan öperim...
S.Güler-27.11.2018




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!