Hiç arka bahçeli bir evde oynamadım ben
Bir arka bahçede ağaca yaslı hiç uyumadım
Hiç kuşlarla, böceklerle oyuncuktan darılmadım
Toprağın kokusunu bilirim, amma o da saksılardan
Annemin pencere önü çiçeklerini ezberledim sadece
Zaten sonradan hercai menekşenin birine sevdalandım
Bir ablam varmış eski zaman
Hiç görmemiş babam, annem doyasıya koklamamış
Bir ablam varmış eski zaman
Doğmuş, koşmamış, konuşamamış, hiç yaşamamış
Bir ablam varmış eski zaman
SEÇKİN konmuş adı, nüfus kaydı yok, soyadı hiç olmamış
Cuma bekliyor kapında, yanında da ben, uyan hadi, aç gözlerini
Gerçi bana sorun değil, ben beklerim, oturur seyrederim huzurunu
Lâkin, kabul sözleri varmış, cuma aceleci, bekletme sevap bekleyenlerini...
S.Güler-3.3.2017
Şimdi ben şiir olsam
Kelime kelime dökülsem yani
Acep kaç kez okursun ki sen beni?
Bilemedim, ama sen benim tek ezberimsin
Sen şiirsin ve ezbere defalarca yazıyorum dizelerini...
Neresi kör kuyudur bu kasabanın
Hangi parkıdır mahpusluğa zifiri hücre
Acep hangi hanelerinin altı çürümeye zindan
Peki, neresi darağacıdır bu kasabanın
Hangi meydanında aşklar infaz edilir özgürce
Biliyor musunuz? Noel baba hiç aşık olmamış
Babalığıda tatmamış, çocuklara tutkusu hep ondanmış
Bu yüzden körüklemiş her yılbaşı gecesi mutlulukları, aşkları
Ondanmış, oturmuş yine bir yılbaşı öncesi, düşünmüş taşınmış
Ondanmış işte, o günden sonra her yeni yılbaşı çalışmış, hazırlanmış
Çocuklara oyuncak, büyüklere mutlu çocuk kahkahalarını hediye dağıtmış...
22;
Yirmi iki benim hayat adım
Tatsızım tek başıma, hayat gibi yavanım
Yirmi ikide iki boş hayat var
İkide iki, biri ben biri sen gibi, iki ayrı yarım.
Sen;
Bu ömrü keyifte
Fincanda kahve
Kahvemde telve
Telvede de fal olmalısın
Ve sen o fala da niyet tutulmalısın.
Olmasa da tüm dünyaya, bugün sesim çıkacak
Belki bir kişi, belki binlerce kişi ruhumu duyacak
Gezdireceğim bir ömrü, kalmayacak köşe bucak
Ya anlayacaklar dil-i kalbimi, ya kalbim susacak...
S.Güler-27.3.2015
Bugün günlerden dört aralık Perşembe ve saatler yine ilham-ı sabah
Sen aklımdasın yine ve sen yine şiirsin, yazmazsam eğer seni günah
Bülbül nasıl gülsüz mecnun sayılmazsa ve aşksızlığı anlamazsa dimağ
Umuduna atan bir yürek ve yine sana uyanan gözlerim var bu sabah...
S.Güler-4.12.2014




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!