Evet farklıyım, ben bir sürü başka ben'le yaşıyorum
Bazen çocuk parlıyor gözlerim, bazen de adam bakıyorum
Ama bütün ben'lerin en iyi dostu çay, sohbetlerine bayılıyorum
Sigara kokum da hiç değişmedi, arada dumanına gizem katıyorum
Evet farklıyım, dedim ya, içimde başka ben'ler taşıyorum
Dün gece karasında
Nemli derin bir vadide
Kanlı gözleri ay tepelerde
Keçeleşmiş boz tüyleri terli
Ölecekmiş kadar nefes nefese
Aç, kana vahşi bir sırtlandı sevda
Neznimde yanlış yaptıysan bir kere
Ağzınla kuş tutmak ne ki
Çömelip götünle şişe kapağı açsan bile nafile...
S.Güler-25.6.2016
Ben ki
dost ya da abi ya da kardeş
adam saydığım adam için
şarjör boşaltmış adamın ustam.
Ama o adam
Ben gözlerindeki saklın nurlu ömrü gördüm
Bir ebabil havalandı siyah beyaz kirpiklerinden
Uçtuğu sema bedensizliğimdir konduğu dal gönlüm...
S.Güler-11.1.2019
Öylesine değil, öyle böyle değil ya da onun bunun gibi
Yaradılanın kendi cemalini sevdiği gibi seviyorum ben seni
Meselâ puslu bir kumrunun narin boynunu nişanlı sevdiği gibi
İşte o kumrunun boynundaki siyah halkasıdır kalbimde kara sevdan
O boynundan ben kalbimden vazgeçermiyim sence? Vazgeçermiyiz sen gibi...
Alıpta sinendeki son kır telimi sızısız
Giderken senden ve bizden ardımsız
Özlediğinde dokundur diye ruhuna
Ben bakışlarımı bıraktım gülüm sana…
S.Güler-16.7.2014
Alıpta sinendeki son kır telimi sızısız
Giderken senden ve bizden ardımsız
Her özlediğinde dokundur diye ruhuna
Ben bakışlarımı bıraktım sevdam sana...
28.4.2017
Bazen olur kış denizi dahi üşütmez adamı
Lav sıcağındadır iç sızının bedenine sızımı...
S.Güler-14.10.2018
Seninle olmak
Dumanlı olsa da mesafeler
Buz kesen bir havada
Ellerini sıcacık sobaya tutmak gibi.
Hani ısınır da ellerin
Isıtır ya içinin en derinlerini




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!