Çayın son yudumu güzeldir
Şarabın da son kadehte son dibi
Ve sevda, sevda kalple kalpten içilir
Ayrılık? Onu kadehe dökmek günahtır
İşte o ki duvarda intihar eden dolu şişedir...
Bugün nâr güneş doğar mı?
Doğar da belki ufukta
Buz tutmuş bu beni ısıtır mı?
Bugün ömür gülüm açar mı?
Açar da belki dalında
An itibariyle;
Dünya umurumdan istifa etmiştir.
Tüm kamuoyuna önemle duyurulur…
S.Güler-11.9.2015
Kaç mevsimdir kara kış buralarda sen biliyor musun?
Sonbahar neyse de ne bahar ne yazda da güneş doğmuyor
Sen bir gittin gündüzler çuvala girdi sanki, hep geceyi yaşatıyorsun
Hiç demedim gözlerinin duvarını aşıp, gözbebeklerinde yankılanmadı sesim
Bak şimdi söylüyorum, delikanca, delikanlıca, çok özledim ben seni, duyuyor musun?...
Yâr çiçekli, yâr kokulu, yâr bahar
Bense, az biraz öncem güzdü
Şimdi düz siyah, vakit kara kışlar...
15.8.2017
Ebru suya değil bazen şiire gazele resmedilmeli
Bazen gökyüzüne çizilmeli yârin yıldız gözleri
Bazen kırda çiçek açmalı musmutlu gülüşleri
Çaya dem salmalı bazen hem aşk hem sözleri
Ama illâki kalbe atılmalı onun gönül şekeri
İllâki ustam kalpte erimeli aşk, kalpte eritilmeli.
Çok mu şey mi istedim ben be tanrım
Her şeye "yakışmaz" diyorlar, bunaldım
Aşk günah mı, peki sen niye kalbe yazdın
Aksakalıma "acaba?"sürüyorlar, kalakaldım
Sen biliyorsun, yobazlıktan değil ki sakalım
Kaç dal tütünün dumanını aralarına sakladım
Pazar günü işte, adı temmuz iki, eften püften bir pazar
Geçmişi bir sürü gün öncesi yığını, alayı haspelkader
Yaşasam yarınlara katkısız, yazsam kaleme kâğıda zarar...
2.7.2017
Bir gün bakacağım gözlerine
Bir gün kalbinin gamzelerinde saklanacağım
Bir gün düşeceğim ellerine
Bir gün saçlarına sanat ellerimi adayacağım
Bir gün dayanacağım surlarına
Bir gün Fatih olup her hücrene fetih yapacağım.
Yemin edeceksem yürekten eğer ömrüme
Sen bendeki tek aşksın demek için ederdim.
Sitem edeceksem yürekten eğer gönlüme
Sen giderken, payesiz paşalığı için ederdim.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!