Sen çiçek ol sevgilim,
bir mayıs akşamı gibi düş sokaklara…
Kirli kaldırımlara inat
gülüşler bırak insanların avuçlarına.
Bir çocuk sevinsin senden,
bir kadın yalnızlığını unutsun,
bir adam sigarasını söndürüp
yeniden inanmayı öğrensin hayata.
Sen yeter ki çiçek ol…
Rüzgârını esirgeme dünyadan.
Elbet bir gün
toprak olup seni taşıyan çıkar.
Başının üstünde
bir memleket gibi saklayan,
adını yağmurdan sonra söyleyen biri…
Çünkü bazı insanlar
çiçek yetiştirmez sevgilim,
çiçeğe vatan olur.
Kayıt Tarihi : 31.10.2006 19:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Sevmeye geldim çıkarsız karşılıksız....
Sevmeye geldim dostumu arkadaşımı...
Sevmeye geldim sevmeyi..
BU GÜZEL DİZELER İÇİN TEŞEKKÜRLER DOST,KALEMİNİZ HEP DAİM OLSUN.
Sevmeye geldim çıkarsız karşılıksız....
Sevmeye geldim dostumu arkadaşımı...
Sevmeye geldim sevmeyi..
ne güzel dizeler. sevgiyle kalın şair dostum. kutluyorum. cengiz çetik
TÜM YORUMLAR (48)