Aklım olsaydı oluşmazdı
Dünyanın anahtarını Allah’a teslim edeceğim dayatısı
Aklın olsaydı oluşmazdı
Geleni tepinen, gideni kişneyen, zorlayan vatan sınırlarını
Aklımızın belki toplamıydı
Güvenin ayrışma karşısında tek ile toplu başarının farkını
Yardım sever millet her şeyden önce
Hep her o an sezen, hep her o an müdahale
Hep her o an sevgiyle, hep her o an ileriye
Bir bebek, vatan yüreğinin beşiğinde tebessümsün
Yaşam nasiplenecek bir güvendesin sevgiye
sağcı solcu vatanseverdir amma
bir çeyrek gibi ilkesi de var daha
bu vatan varlığını kolay sanma
sağı, solu, altı, üstü duygulara
bütünlük mü bu çeyrek kalıplama
gezegenler benim gibi değil
şaşmıyorlar onlar…
bulutlar da benim gibi değil
yorulmuyorlar onlar…
vurdumduymaz büyüklüklüklere
dilim bile sürçüyor bi-çare
Vurdum duymaz
Verdim doymaz
Gördüm utanmaz
Halklar oluştu
………sen yetiş yârab
………bunu durdurmaya gücü yine bağışla
6............Bir Şeyler Olacak Mutlak
‘’’’-* Yok Ediliş
'''Kadir Pırasoğlu’na: yarınımız, bıçak sırtında…''''
''''sıkıldı fikirler
Suudi sürprizle de zenginmiş
Demirel Türkiye’nin depremidir, model mi yeniymiş?
Vay demeye değmez bu vah
Bu hükümet sahnenize son perdeniz çok pişirilmiş
Çiğ kalmaya pişkinliği sırıtmış…
Grup türüne ilişkin ana etkinin araştırma bulgularından birisi
Ana etkenlerinden sadece bir tanesinin anlamlı olduğu şekli
Anlaşılacaksa…
İnsanın kendi kendine, kendisiyle konuşması ayrı bir konu.
Oysa önemliliktir:
Aile, arkadaş, iş, özel, tüzel, kamusal, çevreden topluma
Çıktığım yaşam yolculuğunda
Beşikten mezara bu evrende
Milli Birliği kutsamaya Vatanın
Etiğinde yücelmeye kutsanacak mesleğin
Boyun eğmeyecek kadar kutsal inancın
RTÜK ‘rayting’ ölçen firma Türk olmalı
Hükümet Türk değil ki, uygulasın bunu
Çocuğun bez, çaput, milliyetimi çapulcu anlayışıyla
Hükümet halka güvenmiyor, benim fikrim ne olmalı?
Her şerbeti içiren bir beyaz zengin adamdır




-
Yükselen Yildiz
-
Mustafa Aslan
-
Haşim Koç
Tüm YorumlarSEVGILI ANTOLOJI DOSTLARI!
SAIIR ARKADASIMIZ SEVINC KAVUK U KAYBETTIK
BENIM 39 YILLIK COCUKLUK ARKADASIMDI SIZLERINDE BURDAN TANIDIGINIZ BELKIDE BIR COGUNUZLA YAZSTI REAL TANISTI
BU SEVGI DOLU GÜZEL ARKADASIMIZIN ANISINA
BURAYA DÜSÜNCELERINIZI YAZARSANIZ
O OKUYAMAZ AMA ...
Allah mekanini cennet eylesin ablam.
-saygı deger hemşerim kalem tutan ellerinize sağlık şiir olup yazılar temiz duygularınıza sağlık...her zaman yazınız lütfen size duygularınızı damla damla biriktirip duygu denizleri oluşturmak..yakışır..duygu denizleriniz olsun..yazınız yazınız yazınız lütfen...ARAPGİRLİ HAŞİM KOÇ..