Gül! İstersen öldür kötü yanını
Gülsün istiyorsan...Gülmeyi istiyorsan...
Sev! İstersen incitme canı, canını
Sevsin istiyorsan...Sevilmek istiyorsan...
Dön! İstersen bırak açık kapıyı
………………………………. Açık kapı bırak
sen çocukluğun masumiyeti mi
gençliğin cesaret coşkusu
yaşlanmışlığın tadından
hem bildiğini hem bildiren gibi bir haz
Ayna küçücük çivi ile duvarda tutunurken
Yıldızlara bakındım
Göz kırpıştılar
Yüreklere dokundum
Hep ağlaştılar
Kükreyen hikmetin
Düşünceye toplamaya arayışlarda özen
Düşünmeye verilen emektir, esirgenmeyen
Kendimi tanıtmaya değerlendirilen
Endişeler de gerek sunulmaya, denilen
Kendini sever ile başlanacak olan güven doğallığıyla…
Ülke içi ve/ya dışı görevli kişilere
Kişi olarak, ulus çıkarları ön planda
Tek olanak kamu olarak, yanlışlar da yapsa
Görevine saygınlığımızdır kullanabileceğimiz
Bilmezler mi ki, görevleri de bitecek
Halktan konuştuğu zaman ve kesinlikle
Meyveli ağacı taşlarlar
Düşen meyvesini hem tutarlar
Maşa varken elini ateşe sokmaya
Mercimeği yan yuvarlamazlar da
Şap ile şeker bir değil bilmez misin?
fütursuzluk susuldukça ilerler bu mantar
hastalık olur kana bulaşan...
nasıl olsa bir söyler, iki söyler unutur gider
unutmasa da yorulur düşer diyorlar kendince...
söylerken bir abartıdır, nedeeeen? diye
bağırmaya değmez zahmet etmeye
bağımsızlık kazanı, düşün kazanı pişkinliği
bu kazanda ne pişer, pişirilecek, pişti
hem buna hazır olmak, hem bileni…
ya buharı? Taşması?
yine o yolda varlığını süren hep
ya paylaşmaya iş, ya da iş bölümü…
Hırs ile kurgulanan savaşın adı din uğruna oluyor
Korunma adına savaşın abartıya varışı da kolay oluyor
Musevi yargılanmadan Filistin’e yardım mı oluyor?
İsrail İngiltere, İsrail AKP hğkğmeti, AB, ABD, siyaset….
AKP hükümeti bir vahşet, hangi baş kaşıtılır sanılıyor?
Hangi gelişmiş ülke ne ile sorunsuz yaşıyormuş?
Her toplumuna bir adil eşitlik dönemi mi yaşamış?
Niye birkaç parçaya bölmeye kalkışmıyor vatandaş?
Yurttaşlık bir ülkede nasıl anlaşılıyor sanılırmış…
Siz bunu Kürt’e sorun, o bunu biliyor:




-
Yükselen Yildiz
-
Mustafa Aslan
-
Haşim Koç
Tüm YorumlarSEVGILI ANTOLOJI DOSTLARI!
SAIIR ARKADASIMIZ SEVINC KAVUK U KAYBETTIK
BENIM 39 YILLIK COCUKLUK ARKADASIMDI SIZLERINDE BURDAN TANIDIGINIZ BELKIDE BIR COGUNUZLA YAZSTI REAL TANISTI
BU SEVGI DOLU GÜZEL ARKADASIMIZIN ANISINA
BURAYA DÜSÜNCELERINIZI YAZARSANIZ
O OKUYAMAZ AMA ...
Allah mekanini cennet eylesin ablam.
-saygı deger hemşerim kalem tutan ellerinize sağlık şiir olup yazılar temiz duygularınıza sağlık...her zaman yazınız lütfen size duygularınızı damla damla biriktirip duygu denizleri oluşturmak..yakışır..duygu denizleriniz olsun..yazınız yazınız yazınız lütfen...ARAPGİRLİ HAŞİM KOÇ..