Senli sana
sabahlar diliyorum.
Yoruldum bakışlarının gecelerinde
sıçrayarak uyanmaktan,
seni tamamlamaya çalışırken
yarım kalmaktan,
kovuldukça karanlık saatlerinden
kendimi yine zamansız vakitlerinde bulmaktan…
Yoruldum seni anlamaktan,
kabul edememekten,
kabul görememekten,
seni sana gösterememekten…
Bu kez eyvallah zılgıtını duymadan
kaçıyorum sislerinden ve giderken siyahımla
senli sana
sabırlar diliyorum.
Benli bana
başlangıçlar diliyorum.
İyi günlere arife açacak,
kutlu yarınlara bayram olacak,
beni yar yapacak sevgili günler
istiyorum.
Biraz daha demlenmeli,
acısını toplamalı, kabuklarını çıkarmalı
gönlüm, hissediyorum.
Örülürken kadere ağlarım,
kaçtığım yalnızlığımda
kaçıncı kimsesiz günümü
gelin ediyorum,
bilmiyorum ama aydınlanırken beyazımla
benli bana
mutluluklar diliyorum…
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 10:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Senli Sana ve Benli Bana kuramadık köprüler...




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!