Ne olur yüzüme nefretle bakma
Sen bana küsersen nasıl gülerim
Bırak şu inadı canımı yakma
Kırdıysam kalbini özür dilerim
PARA
Aramızda bir aşk mı var
Her cümlenin biri para
Gönlümüzde kıymetli yar
Elimizin kiri para
Deniz güzel yaktı güneş
Atlamaya hazırmısın
Ben barutum sende ateş
Patlamaya hazırmısın
Adını kalbime yazdım
Günlerdir kıvrandım yanı başında
Ne demek tenime tenin uymadı
Herkesler kahroldu senin dışında
Kapında ağladım ruhun duymadı
Oyuncak misali elinden attın
Uzarsa uzasın bırak geceler
Çektiğim bu hasret benim bedelim
Seninle son bulur bütün acılar
Gitme kal sabahı sabah edelim
Bir demlik çayım var içeriz bol bol
Ayrılık derdini yıktı üstüme
Bilmem vefasıza ben ne söyledim
Nefret silahını sıktı üstüme
Ağlaya ağlaya sabah eyledim
Kendime cevapsız sorular sordum
Karanlık gözlerimin güneşi,
Sessiz dudaklarımın dili ol.
Sevgiye susayan gönlüme umut,
Tutulmuş dizlerimin dermanı ol.
Rüzgar ol kara bulutları üzerimden sürükleyen,
Yağmur ol sevda bahçemin topraklarına.
Vicdanında bir ses duyduğun zaman,
Kolaysa kalbinde gizleme beni,
Başını yastığa koyduğun zaman,
Kolaysa düşünme özleme beni.
Kulağında sesim gözün dalacak,
Giderse gitsin,
Özleme gönül,
Biterse bitsin,
Sızlama gönül.
Aşkıyla yanıp,
Her bayram günü böyle
Ağlarız bazı bazı
Öyle gamlıyız öyle
Özledik babamızı




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...