SENSİZ YAŞAYAMADIM
Sanma ki ayrıldık bittin içimde
Seni yüreğimden boşayamadım
İnan senelerdir tüttün içimde
Bu dünyada sensiz yaşayamadım
Söyle kimmiş duygusuz
Beni görsen ağlarsın
Her gecesi uykusuz
Gözlerimde sen varsın
Anlar diye sandığım
SEN VARSIN DİYE
Beni bağlasar durmazdım ama
Sen varsın diye çok sevdim bu şehri
Taş kalplinin birisin
Sen var ya sen var ya sen
Kör şeytanın erisin
Sen var ya sen var ya sen
Ya anlatamadım ya anlamadın
Seni kaderime yazmış yaradan
Kaç kere söyledim hiç tınlamadın
Ne senden geçerim ne Ankaradan
İki büyük aşkı koydum gönlüme
Yaşımızda aynı boyumuz da bir
Buda mı tesadüf burcun burcuma
Ne olur bekleme hayatıma gir
Çıkarıp kalbini koy avucuma
Bu gün hayatımın en mutlu günü
Hadi dans edelim şarkımızı çal
Varlığın en büyük armağan bana
Bırak her kes gitsin sen yanımda kal
Sanki bilmiyorsun yar ne haldeyim
Her şeyim tamamda sen yanım eksik
Aşkına esirim sana köleyim
Her şeyim tamamda sen yanım eksik
Ölümden korkum yok can çıksa tenden
Diz çöküp yalvarsam fayda edermi
Döktüğüm gözyaşı akşa emektir
Canımı almaya yeter bir mermi
Hayalin doldurur gecelerimi
Başka sevgilere aşklara tokum
Adınla süsledim hecelerimi
Sen varsan ben varım sen yoksan yokum
Aylarca beklerim yeter ki çık gel




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...