“Yapma böyle! ”
Gel sözümü dinle benim
Etme pişman olacaksın!
Yanacak bak güzel tenin
“Hem de çok! ”
Gittin, artık dön derim
Gelişini özledim!
Bana canım sevgilim
“ Canımsın benim! ”
Bir alo de sende, sesini duyur
Tutuştur yine sen, bütün tenimi!
Kalbimin köşküne, gir haydi buyur
“Ne yapayım elimde değil! ”
Senin ile bu kalbimin
Atışını özlüyorum!
Uzanıp da dizlerime
“Artık çok geç!
Öfkem bir yangındır, sönmem ben sana
Su döksen de boşa, derde çileme!
Ne yapsan da artık, dönmem ben sana
Kırdığın bu kalpten, özür dileme!
“ Özleteceğim demiştim! ”
Her gün bakıp yoluma
Gözlemeye devam et!
Rahat nefes soluma
“ Usul usul! ”
Yokluğumda o kalbi
Közleyince bakarsın!
Al resmimi, sen al bi
“Dolara endeksli sevgilim!
Yanında solmam diyor
Bırakıp beni gitti!
Fakirle olmam diyor
“Her zaman olmasa da! ”
Gönlün olur hep rahatta
Saran varsa mutlusundur!
Maalesef ki bu hayatta
Paran varsa mutlusundur!
“Hem de her yerde! ”
Üzülüp de etme tasa
Paran varsa, sözün geçer!
Ne yazık ki, böyle yasa
Paran varsa sözün geçer!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!