“Çook çalışmalısın çok! ”
Saçlarını okşa, derim ben önce
Karar senin eğer, yapmak istersen!
Tatlı sözler söyle, hem de delice
“Neler geldi başıma! ”
Nerden çıktı, kabus gibi, önüme
Kurtulmadı, gönlüm dertten, hüzünden!
Hep çileler, keder ektim, gönlüme
"Bir kez sor! "
Ne olursun bir kez ara,
Çıkmış olsan da hayatımdan,
Bir şans daha ver bana
Umut ver, karanlığıma ışık ol,
"istisnalar kaideyi bozmasa bile, bu böyledir! "
Niyeti kötüyse, bu son zamanda
Bir kızla bir erkek, arkadaş olmaz!
Ateşle baruttur, patlar bir anda
“Bak hem gazını da çıkartırsın”
Gönlün hiç aşk diye, kudurmasın ya
Gururu kalbinden, indiremezsen!
Ayrılık midene, oturmasın ya
“ Belki gerçekleşir, belli mi olur! ”
Zannederim döner diye
Kalbe umut ekliyorum!
Tekrar beni sever diye
“Ölene kadar! ”
Söyle be inatçı, tavrın kime yar
Bu kadar çok üzme, meleğim beni!
Kahrınla dünyamı, etme sakın dar
“ Tabi Zahmet olmasa !”
Gel aşkımdan, ol da emin
Ne kız, ne de, taş at bana !
Yüzüm senle, gülsün benim
Bir mutluluk yaşat bana !
"Şakalanmayın! "
Herşey çok güzel bak, asla sorun yok
Gülünce hep mutlu, oluyor insan!
Canları acıtan, hiç bir yorum yok
“ Gönül sarayıma !”
Şu gönlüme kurulacak
Bir prenses arıyorum !
Kalbim ona vurulacak
Bir prenses arıyorum !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!