“Mutsuzluğa razıyım ben! ”
Al hançeri vur bağrıma
Bu aşk burda bitecekse!
Korkma gitmez hiç ağrıma
Seni mutlu edecekse!
“ Yeter artık yaa! ”
Bitmiyor ki hiç kaprisin
Seni mutlu etmek çok zor!
Kısıktır hep sana sesim
“Sıkıntı sende güzelim, bende değil! ”
Güzelim bir şeyi beğenmiyorsun
Ellerinde kalbim, yanar öyle kor!
Şüpheli her halin, güvenmiyorsun
“Olsa da bileceğin yok gerçi! ”
Ne kadar anlatsam, boşuna inan
Bırak da şu gönlüm, her gün çilesin!
Vallahi anladım, desen de yalan
“Beni mutlu ediyor! ”
Sen ağla ki güzelim, bense her gün güleyim
Senin bu mutsuzluğun, beni mutlu ediyor!
Seni böyle hep dertli, hep çileli göreyim
Acıların başında, döndükçe hep dönüyor!
“Çıkacak zaten! ”
Başına yıkıp da, bu koca şehri
Seninde bir yalan, çıksın sevdiğin!
Boşaltsın kalbine, en ağır zehri
Senin de bir yılan, çıksın sevdiğin!
'Bak ta gör eserini, nasıl da sevmişti seni! '
Bir bendim aşkın la, öyle yarışan
Demek ki yalanmış, bütün hislerin!
Karşında yıkılmış, şimdi perişan
“Düşman benim neyime! ”
Ne bu attığın kazık, hani canındım senin
Umursamaz tavrınla, diyorsun ki şeyime!
Damarında dolaşan, hani kanındım senin
Senin gibi dost varken, düşman benim neyime!
“Bu gerçeği unutma sakın! ”
Gel gönlümü, sen yak aşkım
Nasıl olsa kölen benim!
Tutuşurum, gör bak aşkım
"Bi tanem benim!
Benim için hayel olan
Sende aşkı görürüm ben!
Kollarıma gel de dolan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!