“ Diyelim !”
Gerek yok ki kaygıya
Gönlümüze meşk dolsun !
Bu güzelim duyguya
Aşk diyelim aşk olsun !
" Hem de, kur korumalı,
demedi demeyin sakın ! "
Her bir insan kaldıramaz
İnan olsun çok risklidir !
His cepleri dolduramaz
" ALLAH, başka dert vermesin ! "
Kalp o kadar, aç sevgiye
Hissedip de görüyoruz !
Herkes muhtaç bir ilgiye
Aşksızlıktan ölüyoruz !
“ Gerçek seven bulamadım !”
Yıllar yılı koşturdum ben
Bir gönüle dolamadım !
Az mı yürek coşturdum ben
Aşk’ta mutlu olamadım !
“ Biraz fedakârlık ve çaba ister Aşk !” !”
Aşkta mutlu olmak kolay
Yüreğimde, gezin be yar !
Yeter ki sen, etme olay
Benden sana, izin be yar !
“Seven kolay bulunmuyor !”
Eğer inat varsa kalpte
Aşkta mutlu olunmuyor !
Gönlün dersin sanki harpte
Aşkta mutlu olunmuyor !
“Gözlerse bakışır sadece !”
Aşkta yürek konuşur
Dile gerek var mı hiç !
Yar mis gibi kokuşur
Güle gerek var mı hiç !
“ İki yakamdan !”
Dokundu bak bu kalp, birden ilgiye
Başımı döndürüp, uyuttu beni !
Bünyemse alışık, değil sevgiye
Her halde güzelim, aşk tuttu beni !
" Yoksa çöpe mi attın ? “
Anlamadım doğrusu
Başka gönle mi saptın !
Sana kucak dolusu
Aşk vermiştim ne yaptın
“ Dikkat edin !”
Kendi gibi olduğundan
Aşk yalanı sever elbet !
Baharında solduğundan
Aşk yalanı sever elbet !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!