“Ankara ülkemin, sen gönlümün başkentisin! ”
Hasretinle doldu bak
Gözüm yine yaş kenti!
Gir gönlüme sızıp ak
Ol kalbimin başkenti!
" İnceldiği yerden kopar artık !
Deşme böyle yaramı çok
Olmuyorsa olmuyordur !
Uzatmanın anlamı yok
“O güzel var ya, o güzelliğin! ”
Çatık etmez kaşlarını
Güldürür o güzelliğin
Görenlerin başlarını
Döndürür o güzelliğin
“Rica ediyoruz lütfen! ”
Ahlaksız düzenbaz, dolu çevremiz
O kadar yüz varken, yere tükürme!
Bak yandı yanacak, bütün devremiz
"Dönüşü olmaz asla !"
Son pişmanlık fayda etmez
Hani paktı, kalbin aydan !
Gönlüm sana doğru gitmez
“Kim durdurur şimdi beni! ”
Kendime bir daha, dönüşüm olmaz
Bu can bu bedenden, bıktı arkadaş!
Hayatta bir daha, gülüşüm olmaz
“Bir idamlığın, son arzusudur bu! ”
Tamam gidiyorsun, kararın kesin
Sana olan aşk’ım, sanma heveslik!
Kokunu duyayım, içime sinsin
İlk okul öğretmenim ZEHRA ÇELİKOK’a ithaftır! ”
Bu topluma yön veren, nice aydın eğittin
Kimi doktor kimisi, hakim’dir öğretmenim!
Kalemindi silahın, sen koca bir yiğittin
İnsanlığı alıp da, eğittin öğretmenim!
“Neler hissettiğimi! ”
Bu sana son sözüm, dinle vefasız
O taş kalbin erir, bir gün anlarsın
Seninde sevdiğin, çıkar hayırsız
Gözünden yaş gelir, o gün anlarsın
“Ali gel, okul açıldı! ”
Anlatayım durun size
İlk okul da, böyle işler!
Kaya topu atar bize




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!