Anlatsaydım anlaşılırdım belki
ama mevzu o değildi ki...
Konuşup ucuzlatmak yerine içimdekileri
anlatmadan anlaşılmaktı
sessizliğin diliyle söylediklerimi.
Ben susarak anlatmak istedim çoğu şeyi
ama anlayan da çıkmadı söylemediklerimi.
Bir neyse koydum geçtim.
Belki de içimde kalmaları daha iyi.
Şu ana kadar olduğu gibi.
Zaman illa pişman edecek birilerini;
ya sustuğum için beni
ya da sessizliğime sağır olan herkesi.
Kayıt Tarihi : 13.04.2026 14:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!