Çünkü insan
en çok sevdiğini düşünür soğuk gecelerde.
Ve en çok
adı dudaklarında kalan birini özler.
Ve ben
Bir ekmek sıcaklığında,
bir çayın buğusunda,
hep seni yaşayacağım.
Peki ya sen?..
Bir vakit gece yarısı
ansızın aklına düşer miyim?
Bir yağmur camına vururken
benim adımı duyar mısın?
Yoksa
ben burada seni yaşarken,
sen oralarda
beni yavaş yavaş unutur musun?..
Kayıt Tarihi : 7.01.2006 23:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Peki ya sen..! !
az ama öz gönlüne sağlık
Mürsel Adıgüzel
Siirlerinizin bir cok insanin gonlunde oldugunu gordum.Kutluyorum sizi.
TÜM YORUMLAR (6)