Gönlümün iyiliğini hafife alanlara yokluğum en güzel cevaptır .
Bir duyguyu
Ne kadar büyütürsen o kadar yer tutar.
Takıntın oluyorsa vardır,
Aklından çekersen azalır.
Kıvılcımı üflersen alev alır,
Evlat , gözün görme sınırının bittiği yerde
Kalple görülebilen en güçlü bağdır .
Bazı kadınlar hep bir fazladır !
Ama onları hep bir eksik adamlar alır .
Sürekli karşı tarafın derdini hikayesini dinlemek zorunda bırakılıyorsanız ,
Yaşamınız , söyleyemediğiniz kelimelerle esir alınıyorsa ..
Her gün gösterdiğiniz ilginiz karşılıksız kalıyorsa !
Orada bırakın ..
Çöpünü dökecek başka çöp tenekesi bulsunlar .
Bencil olanları değil !
Zamanla anlarsın ;
En iyi yol arkadaşının kendin olduğunu .. !
İyi bir kalbin hangi kıyafetin altından çıkacağı hiç belli olmaz !
Hiçbir şey yapmamış gibi basit gelebilir ama ;
Sevdiklerimize değer vermek devamlılık gerektirir .
Gözlüğünü kaybeden arar bulur sıkıntı olmaz ama
Kendini kaybedip değişenlerin maskesi düşmüştür
Bulup yüzüne taksa da kimse inanmaz !..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!