Kim var orada dememe gerek yok !
Denize bakmıyorum artık ..
Buralarda benden başka martı kalmadı .
Dallarda kiraz
Aklımda sen,
Çocukluğumuz geçti
Gözlerimin önünden birden...
Sen benim
Bahar mevsimimsin
Gökkuşağı seslendi karanlığın kulağına ;
Bende kırmızı, turuncu, sarı, mor ,
mavi, yeşil , lacivert var !..
Sende ne var ?
Karanlık çevirdi başını geceye
İyi bak dedi gökyüzüne ,"Yıldızlar var AY var .!"
📌Bazı kalleş davranışlar sözlerle iyileştirilemeyecek yaralar açar !
📌Mevkilerinin gücünü başkasının desteğiyle sürdürenler görünürde güçlü kişilikte eksik insanlardır .
📌Yoksulluk edebiyatı yapanlara yardım etmeden önce
Onların ten rengine, göbeğinin boyuna bakın.
Adımı sorsalar, "hatır soran" derdim,
Sessizliğin ortasında "nasılsın?" sesiyim.
Hayatıma kattığım sevdiklerim için,
Ruhumda bitmeden yanan mum gibiyim.
Durup dururken
Bir sıkıntı çöküyor bazen içime
Gözlerimden yaşlar akıyor sessizce
Benden hep ilgi bekleyenler var ama
Ufak bir ilgiye bende muhtacım kendimce ..
Ufak bir ilgi,
Bugünlerde ;
Huzurlu yaşamak için ,
Bir amaca ihtiyacımız var..
Yarının başka bir gün olduğunu ,
Kontrollü bir hayat yaşadığımızı ,
Olumsuzluklara boş vermemiz gerektiğini ,
Şu yaşam denilen koridordan ,
İkiyüzlü, dalkavuk, arsız, onursuz,
Bir korkak gibi ,
Saklanarak mı gideceksin ?
Yoksa onurun elinde ;
Öyle ya da böyle
Seneler akıp geçiyor
Yaş almak önemli değil de !
En güzel yılları yaşayamadan yaşlanmak ;
O koyuyor en çok insana !..
Geceleri gökyüzüne baktığımızda
Ay ve yıldızları görürüz !
Güneşin aydınlığında işgalden kurtarılmış vatan topraklarında ay yıldızlı bayraklarımızı görürüz ! Bayrak, Türk milletinin kalbinin atışıdır; Hürriyetimizin sembolü, vatanımızın gururudur. Göklerimizde onurla dalgalanan şerefimizdir.
Ya istiklal ya ölüm şiarı ile
Hürriyetimizin timsali bayraklarımızı göndere çektiren adamdır ;
Mustafa Kemal Atatürk .




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!