Onu seçerdim...
Sordu, çiçek olsam, neyi seçerdin.
Menevşe, papatya, gülü seçerdim.
Dedi neden bir değil üçü seçerdin.
Ayırt etmek zordur ondan seçerdim.
Menevşe ilkimdi, gözümün nûru,
Çok güzel rengi var asil ve duru
Narindir, hassastır, birazda kuru.
Menevşe güzeldir, onu seçerdim..
Papatya hassastır, incitme sakın.
Rengide çok hoştur sarıya yakın.
İkinci aşkıma şöyle bir bakın.
Papatyam, narinim, onu seçerdim.
Gülü hiç sormayın, güzelmi güzel.
Mevlam hoş yaratmış, o bana özel.
Değmesin soğuğa, olmasın gazel.
Gül onu(peygamber) anlatır, O'nu seçerdim.
Menevşe-Papatya:Kızlarım
Gül: Eşim
O: peygamber
16.01.2026 Mustafa UÇAR
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 23:21:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!