Böyle olurmu, bu yaptığın hakmıdır bana,
Sevdam, ağır mı geldi, yetti mi cana,
Ne söylemem, gerekiyor, söyle, ben sana,
Volkan misali kükrüyorum bak yana, yana…
Allah için sev onu, o bir, çiçek olsada…
Ya da, akrep misali sokan, böcek olsada...
Horasan'dan, hareket eden bulutlar,
Rahmete dönüştü, Konya, ilinde yağdı,
Suya hasret topraklar, mahsulü katlar,
Sevgisi gönüllerde, Mevlana, yüce bir dağdı.
Hep çağırdı, ne olursan ol, yeterki, gel,
Nefis şeytanlarla, beraber yürür,
İzzeti iffeti daima yerlerde sürür,
Helalden kaçınır haramı görür,
Geç kaldım diyerek saçını yolma,
Nefsinin elinde oyuncak olma…
Gül güzellik abidesidir, dalında duruşu yeter,
İlk teması bile, ruhumuzu okşar, mest eder,
Kokusuyla insan aklı, başında durmaz gider,
Çünkü bütün güller de, Rasul (sav) in,görüntüsü var.
Salat ve selam, senin üzerine olsun, Ya Muhammed.(sav)
Eriş be gülüm hasretin katmerleşti yanıyorum,
Her nerede çiçek görsem inan seni sanıyorum,
Aşkın kor oldu kalbimde hıçkırarak ağlıyorum,
Bırakma garip gönlümü kalmayalım ayrı ayrı
Göz yaşlarım sele döndü yeter artık gel gayrı.
Neredesin be arkadaş, haberin gelmez,
Bilmezmisin bu garip, sen yoksan gülmez,
Hasretine dayanamaz, kalp sızısı dinmez,
Dost meclisinde, boş bıraktın postunu,
Unuttun'mu yoksa, kadim dostunu.! ?
SÜZÜLDE GEL, SEVGİLİM…
Canan yoksa günün aydın olsa ne yazar,
Ömür tükeniyor gülüm bak azar, azar,
Bizim sevdamıza canım değmesin nazar,
Yağmur ol bulutlardan süzül sevgilim,
Yağ gül bahçemize haydi gel gülüm…
Üf Bile Deme.Atan'a.(Ayeti Kerime)
Hani baba Cennetin Orta kapısı'ydı...???
Sana ne olduda Nefsinin esiri oldun.. ???
Kız çocukları göz nuru evlatların hasıydı...???
Susuzmu kaldınki gül🌹iken soldun...???
Sana ne olduda Nefsinin esiri oldun...???
Cevherin"deki asalet varya
Deli taylarımı şaha kaldırır.
Sensizlikten bu dünya bana darya,
Geçen her saniye alev alev yandırır...
Gül güzelim güneş yüzlüm.
Deniz,derya, orman, gözlüm.
Azerbaycan dendiği vakit yüreğim yanar,
Karabağ Hocalıda yaram derinden kanar,
Gözlerimde pınarlarım ciğerlerim kan ağlar,
Yüzyıllardır gecem puslu ağarsın artık tanım.
Güneşimsin doğ bahtıma, şanlı Azerbaycan'ım...




-
Serpil Tok
Tüm YorumlarDediğiniz şiiri bulamadım malesef. Şiirin tam ismini hatırlamadığımdan, arama butonunuda kullanamıyorum. Yorumunuzu sildiniz sanırım o sebeple şiirinizin adını hatırlamıyorum. 400 küsür paylaşımınız var, hepsini tek tek taramam mümkün değil. Saygılar