Ah bir tanem nasıl hasret yüklüyüm bilsen
Bilemiyorum,kaç özlem günü ve kaç keder yılı
Sensiz kaç bin yıl saydım
Ah bir tanem bugün senin doğduğun gün
Doğum günün kutlu olsun
Ve ben
Adı olmalı sevdamın,
yıldız gibi,güneş gibi,Ay gibi,
Adı olmalı sevdamın,
kınalı kız gibi, ok gibi, yay gibi,
Adı olmalı sevdamın,
yaylalarda kısrak gibi, tay gibi,
Nerdesiniz ey canlarım,
Damarımdaki kanlarım,
Tutunduğum her yanlarım,
Gönlümdeki sultanlarım.
Güneş ile doğanlarım,
Pak insanlar onlar,kara gün dostu,
İstiklal savaşımızda İkbal'di hepsi,
Anadolu'da Meltem olarak esti,
Bugün kara yasta Pakistanlılar.
Yaralı Keşmir'in yarası ağır,
Çanakkale denen vatan toprağı, vampirleri dahi sinesinde saklıyor,
Misafirperverlikte yoktur cihanda emsali, vahşi Avrupa’yı kucağında paklıyor,
Böyle bir vahşet hiç bir zaman yaşanmadı cehennemi bir ateştir cihandan,
Her karış toprağından sıksan yüz binlerce şüheda fışkırıyor yurdumun dört bir yanından,
Bir hilal uğruna kucak, kucağa yatıyor şehitlerimiz, kutsal vatan toprağından...
Bin yıl ömrün olsa söyle ne yazar
Günler geçiyor bak, bak azar, azar
Kendi nefsin sana mezarın kazar
İnsan denilen varlık bir kutlu can,
Neden vurdumduymaz oluyor insan.
Allah bundan başka keder vermesin,
Melekler Dua’larında seni söylesin,
Bahtın nur alem nur acı görmesin,
Sensiz bu alem yere batsın neyliyem,
Eyy canım cananım bacım Cevriyem.
Sen benim için değerli bir varlıksın, ama bunu sana anlatamadım,
Serap misali görünüp kayboluşlarını ise, bu canıma anlatamadım,
Dolunayda mehtabını, doğuşunda güneşini, tan’ıma anlatamadım,
Sonsuzluğa kanat çırpan gönlümü, tut dediler bir türlü tutamadım,
Bu bedbaht biçare halimi, ne âlemlere, ne de sana, anlatamadım…
Ey mükemmel varlık can yakan dilber,
Sen gelemez isen bana kalbini gönder,
Açık denizlerde rotanı gönlüme dönder,
Yüreğim her an hep seninle olacak,
Limanım gemine daima açık kalacak.
Allah neden kul yarattı?
Boşuna mı düşün kardeş,
Neden dünyaya fırlattı,
Bu sıırı da düşün kardeş?
Her zerre Allah,ı anar,




-
Serpil Tok
Tüm YorumlarDediğiniz şiiri bulamadım malesef. Şiirin tam ismini hatırlamadığımdan, arama butonunuda kullanamıyorum. Yorumunuzu sildiniz sanırım o sebeple şiirinizin adını hatırlamıyorum. 400 küsür paylaşımınız var, hepsini tek tek taramam mümkün değil. Saygılar