insanoğlu marifetlidir,
bülbül olup şakımasını da becerir,
yılan olup zehirlemesini de.
ama insanoğluna,insan gibi davranmak yakışır..
09:07 07.11.2015
Gücendik durgun geçmişti dün,
Avuntularla dolu dolu avucta
Güllük gülustanlık bir yol,
Açılmadı önümüzde...
Ömrün neşesini dersen!
özleyen bir yürek kadar eziyetli;
ve geveze yoktur
bezdirir canından
ta ki, ateşe dokunup dili yanana kadar.
14:18 09.02.2016
Bak bugün geziye çıkmış bulutlar,
Onlar akıp gittikçe akıl kalır mı bende?
Kimbilir!
Uğradıkları beldeler de,
Nelere şahit olacaklar!
Hayat hazmettirir zorlandıkça
her ne ise payına düşeni
dilersen kanayan anılardan arındırıyor
kızarsa elemini daglaştırıyor
giden ve kalan diye bir şey yoktu;
seven ve; sevmeyen vardı.
19:05 29.01.2016
Kuslarin kanadina;
Tutunarak seyreder
Ask alemi.
Seni görüp, sizamaz iceriye,
Aralamazsan tabiata
ben gidiyorum aklın bende kalmasın.
sende kalan aklımla da iyi geçin ki
bana geri dönmesin.
11:03 13.02.2016
Öğüt ver ne olur diline
bakışların çağırırken
o bana git demesin
aynı dalda yeşermişse
ihaneti öğrenmesin
hangi filmin ya da hangi gerçeğin;
sahnesinde yer almayı düşünüyorsun?
çıkmışsın gururunla kıran kırana
bitmeyen bir savaş alanına
kendini yıkmayı göze ala ala
cesaretin yoktu aşkın yolunu izlemeye.




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.