Sevenler hic yenilmez ayriliga,
Bir gün ayriliga da edilir veda.
Hadi sevdigim,
Simdilik bu acimizda
Ayriliga hediye olsun.
Ey yar !
laf anlamaz söz dinlemez
Bir sevdayi basima saripta
Sen mechule yolculuk edince
Adi ayrilik olan
Hep ayni yerden;
Vurmazki acilar!
Onlarinda bildikleri var:
Tek dersten;
Olmazdi imtihanlar:
Mutluluk kuşları ; hep uçuşuyor göğümüzde ;
mutluluk içimizde düşüncelerimizde
Gözlerimiz kapalı olmuş kendimize ..
Kapısı kilitli değil ; hiç bir umudun
yeter ki tıklamasını bilelim :
ve mutluluk kuşlarını kafeslerinden ; azad edelim.
Yalanci aynalar...!
Sadace uvuntu icin gülüyor yüzüme;
Ardimi döndügümde
Dumanlaniyor paslaniyor nemiyle:
Belir belirsizde olsa!
Hoşgördüğün kusur;
Kusurunu azaltır:
Hatadır; ömrü hiç hatasız yaşanır sanmak:
İyi meziyetlere sahip olurken;
Vicdan aynasına sırt çevirmemek gerek.
Azgın suların köpüğünü durduran,
dudak kıvrımlarında
vakitsiz bahar gülleri açan bir yüz
ve ipeksi bir kaç, kelime...
22:10 12.06.2015
Ne olur, kilit vur,
Su dilinin kapisina!
Ellerinde oklariyla,
Azgin süvarileri
Olur olmaz zamanlarda
Firlayarak disariya
Aslında ellerinde,
Az kalanından bile,
bana pay koparmandan
Farketmiştim yüreğindeki beni
ama, neyse....
çıkarsız sevgileri dağıtınca nehirler kurur mu
huzurun olmadığı yerde huzur aranır mı
bizi besleyecek olan yoksa büyük acılar mı
baba ocağından başka gidecek yer var mı? .
14:14 12.01.2016




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.