Sen yolun durumunu,
Aynı yollardan geçene sor...
Tatlımı,acımı, tadını,
hasretin zehrini içene sor...
İç hesaplaşmasını sınırlandırmalı
Uzadıkça pes edişler kaçınılmaz..
23:51 17.10.2015
Öyle üc kurusa
Pazarlarda satilmiyor
Ici dolu umutlar !
"O"umutlara "
Sahip olabilmek icinde,
Başkalarına imrenerek,
ya da,
kıskanarak bir yere varamayız...
Başarı içimizdeki bizi keşfifte,
ona doğru atılacak adımda...
Mutlu olmaya
Sebep mi yok her sartta!
Yeter ki sen her Sabah,
Güler yüzünle selam ver
Icindeki o güzel dosta.
Birinde almazsa selamını
Ben seversem eğer içten severim,
Baskı yapılamaz asla yüregime.
Kim vurabilir ki ona zincir,
O bana kızsa da üzse de nazlansa da,
Yerden yere vursa da severim.
Düşmanı olmadan severim,
Çok iyi huylu anne ve babadan,
Yaramaz huylu çocuklar daha çok doğarlar.
Çünkü şeytan,
En ufak bir ihmallık ve açık affetmez
İradelerini elde tutan büyüklerden
Çıkaramadığı hıncını
İhtiras salıncağı şimşek hızındadır:
fırlatacağı yer kestirilemez.
18:28 13.03.2017
Yolda bir ihtiyara rastladım,
bir an durakladık
o,benim gözlerim de
gençliğini gördü besbelli
hafifçe gülümsedi...
ben se onun gözlerin de ölümü gördüm,
Kalpte iki oda aciliyor ask"a
Birine tam sabah
Günesi doguyor
Birinin kapisi sadece
Aciliyor gecenin hüznüne ..




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.