Çok mu yakın duruyorum ölüme?
Belki biraz daha yaklaşmam lazım dengemi kaybedebilmem için.
Çoktan düşmem gerekiyordu o boşluğa çünkü.
Neyi bekliyorum?
Belki de bir cesaret fısıltısı işitmek istiyorum.
Ya da birkaç kişinin görüp "Dur, atlama sakın, ne yapıyorsun, kendine gel" diyen boş vaatleri.
Yok, kesinlikle atlamam lazım ya da itmem lazım tükenmiş ümitsizliklerimi.
Kadir Deniz
Kayıt Tarihi : 6.04.2026 03:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!