Neyi bekliyorum? Şiiri - Kadir Deniz

Kadir Deniz
65

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Neyi bekliyorum?

Çok mu yakın duruyorum ölüme?

Belki biraz daha yaklaşmam lazım dengemi kaybedebilmem için.
Çoktan düşmem gerekiyordu o boşluğa çünkü.

Neyi bekliyorum?

Belki de bir cesaret fısıltısı işitmek istiyorum.

Ya da birkaç kişinin görüp "Dur, atlama sakın, ne yapıyorsun, kendine gel" diyen boş vaatleri.

Yok, kesinlikle atlamam lazım ya da itmem lazım tükenmiş ümitsizliklerimi.

Kadir Deniz
Kayıt Tarihi : 6.04.2026 03:53:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!