Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Gökhan Oflazoğlu
Gökhan Oflazoğlu

İnsan boşuna bir hevestir.

  • hoşlanmak16.05.2023 - 03:19

    Birinin hoşuna gitsin diye bir şey söyleyen, bir şey bile değildir.

  • tekme15.05.2023 - 19:25

    Nasıl ki kuvvetler ayrılığı bütün mucizesine rağmen bir yanılsamadır, işler sarpa sarınca yapışık ikiz doğduğu anlaşılır, tekme de insanla doğumdan itibaren yapışık seyir izler, sıkı asılmazsan da son tekmeyi ebediyyen basar, kurtulmanın yolu, ya engine açılmak, günümüz acelesinde zor, ya da eskiler gibi can kulağıyla dinlemek, ama sonra yapmak, yoksa askıda ekmek gibi olursun, başka desteğine muhtaç, yaparsan, kendin olursun, başkası sana muhtaç, kim yeğin durursa, çokluk oraya yönelir, kim çürükse, herkes kopup düşsün diye bekler, dünyanın matematiğinde denklem sorunu yoktur, sen de vardır, tamamlayabilirsin, geldik gene, yöntem.

  • Hayvan15.05.2023 - 19:12

    İnsan hasta bir hayvandır. - Nietzsche, 1900

    İyi de bunun bir ilacı vardı, iyi kötü biraz ayağa kalkabiliyordu, kolundan tutup yürütebiliyorlardı, tuttun çek elini, sen kimsin dedin, o zaman o da seni gerçek kimliğine iade etti, şimdi uğraş dur, artık modern. Hayat oyunu.

  • kökenine inmek15.05.2023 - 19:00

    Öz le bildirim arasında ölümsüz bir uyumsuzluk, varlığın temel direğidir, hem dinamizm, enerji, hem de idam fermanı olarak boynunda gezersin, aradaki dengeyi ancak, bir destekle oluşturma şansın vardır, modernin uçuculuğunda ona da yer yoktur, yani çarpanlar arasında tek umut yapay destektir, o da adı üstünde yapay, mış gibi yapıp çekilir, suların çekildiği yerde yaşam neye benzerse artık ona benzersin, yani öz yerinde, bildirim sakatlığı nedeniyle maça çıkamıyor, çoktan kaybettin.Geçmiş olsun.

  • giyim kuşam15.05.2023 - 18:51

    Ben gene de mini etek diyorum, varlık kendine gelir, bir daha bir yere de gitmez, kalıcılık için birebir.

  • madde15.05.2023 - 18:43

    Tarımsal evrede varlığını önemsemediği, madde şehirli endüstriyel yapıda, güç ve yetersiz elde edebilme nedeniyle önemsel tavan yapar, orası da zaten insanın havlu attığı yerdir, bu yeni özel şişe geçirme devresi, gözünü açmazsan, eksiksiz çalışır, maddenin albenisi göz doldurur, sen kapılır gidersin, sonra da bir kumsalda yüzüstü yerde bulunursun, yani fırsatın geri tepmiştir, inkar aynı zaman da, ayağın kada, boynuna da dolanmıştır, ondan - Allahın ipine sıkı sarılın - diyor, iyi de bu evrede öyle bir şey yok ki, zaten tasfiye ettin, var desen bile gereğini yapmak zoruna gidiyor, iyice zorlaşmış artık, sonra sende bir inceden tasfiye edilirsin, zaten lazım değildin, kum gibi kalabalıkta çilesi de, zor geldi, şimdi katlanmadığına, devamlı katlanmanın önü artık açılmıştır, hoşgeldin.

  • İyi15.05.2023 - 18:29

    İnsan adayının olduğu yerde iyi bir şey olmaz, kendini kandırmak, ya da körlüktür, olsa da geçici hafif bir görünüm fazla sürmez, güdüsel yapısı buna izin vermez, kurgusu sağlamdır, engelli koşuyu tamamlayabilmesi, bir rehberi, yani güçlü bir desteği gerektirir, anlama düzeyi her zaman yetersizdir, ben giderim mersine, o gider tersine türüdür, bu karışımda ömür parkurunda istediği verimi alamaz doğal olara, onu koruyan, ben merkezciliğinin kendini işaret etmesidir, o da bir yanılsama olarak kalır, çünkü onu işaret eden çıkmaz, doğru dediği hurafeler yolda dökülüp saçılır, artık modern olduğu için de şişkin benliğiyle kendine tapar, yardım edecek kimsesi de kalmaz, einsetein gelse saçını başını yolar, saygı zaten sadece adı vardır, eksiksiz bir yalnızlıkla kalabalığı oynar, tanımıyor musun, adamı böyle yaparlar. Kolay gelsin, sen başkasın, kendine anlattıkların başka.

  • dokunuşlu15.05.2023 - 13:36

    Her dokunuş hissediş değildir, her hissedişte dokunmak.

  • medeniyet15.05.2023 - 13:26

    Teneke uygarlığının en temel göstergesi, dört tekerdir, onun da nerde döndüğü belli değildir.

  • gül15.05.2023 - 12:37

    Allahın zerafetini örneklendirir.

    Ten evinde gül bahçesi, - Mevlana, 13. Yüzyıl.