Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok,daha kuvvetli yaşadığını, bir ana bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak... Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak... Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
Kitap bir limandı benim için.
Kitaplarda yaşadım ve kitaplardaki insanları sokaklardakinden daha çok sevdim
C. Meriç
Çocukluğumda karınca yiyen bir arkadaşım vardı
Sanırım onun yüzünden, karınca severim.
Yosunlarına çiçek tohumu olur,buram buram kokarım
Sonra senin çiçek falın olur,evette biterim ;)))
Yeşil yeşil severim seni ;)))
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok,daha kuvvetli yaşadığını, bir ana bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak... Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak...
Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
Çocukluk bayramlarım...
5 kuruş 10 kuruş paramı biriktirir
100 kuruş olunca bakkala koşardım
Mühür sinende kokuyor..İBV-NK
Yeşillenmek bir kaç dost yüreğinde ;)
Yüzyıllık Yalnızlık kitabımı takasa bırakıyorum ;)
Bulut güneşin önünden çekil...