Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Erinç Türk
Erinç Türk

Yaşam , yaşamak içindir yaşlanmak için değil.

  • serbest kürsü17.09.2016 - 23:36

    İspinoz un gözleri
    dolunay parlaklığı
    billur sis ıslaklığı
    ruh denizi hisleri

    kaynayıp yiten bir sevi
    alev alev yağışların sızısı
    ilkeli duruşların..
    yorgun savşçısı.

    onmaz illetin pençesinde
    çığlıksız direnişçi.
    devrimlerin savunucusu
    adam gibi adam can.

    seni dostların kadar
    düşmanların da tanır
    insana saygısızlıktır
    amansız düşmanın.

    şimdi sineye sardığımız acı
    ruhtan yüreğe düşen sızı
    yolundan yürüyeceğimiz can
    yerine şarkılar düzüp
    sanatlar yapıp
    hayat bulacak
    ülke ve vatan.
    efes//35... O nun ardından

  • serbest kürsü15.09.2016 - 01:28

    bir yıldız kaydı
    gözlerim ıslak kalbim sıkkın
    ruhum dargın
    yazgıya kahreden bir inat..

    bir yıldız kaydı
    maviliğin en tatlısı
    nilüferler açtığında
    hasret koydu
    ruhumu ruhuna
    yazgıya kahreden bir anla..
    efes//35... 15 eylül 2016

  • serbest kürsü12.09.2016 - 14:31

    Unuttuk, unutturduk
    en güzel sözcüklerin anlamlarını.
    Bayram..denir di
    Tertip düzen temizlik içinde
    dost derdi yakından uzağa.
    Büyük ile küçük arasında
    köprüydü zaman içinde anlar.
    Unuttuk unutturduk..

    Unutulsa da bazı şeyler hala anlamlıdır canda.
    Bayramınızı kutlar saygı sevgi sunarım..

  • serbest kürsü08.09.2016 - 01:28

    kürsünün müdavimleri hayat size hoş anlar yaşatsın dilerim sevgiyle kalın iyi sohbetler canlar.

  • serbest kürsü08.09.2016 - 01:17

    tşk ederim dostlar

  • serbest kürsü08.09.2016 - 01:11

    yoksun...
    karanlığın bastığı
    hüznün çöktüğü
    en hassas olduğum..
    an ve zamanda..

    yoksun geceleri
    yalnızlığın doruklaştığı
    sızıların kuşattığı
    ruh özgürlüğünün kısıtlandığı
    an ve zamanda..

    yoksun
    gözlerim yıldızlarda
    seni ararken..
    kayan yıldızı sen sandım
    kucağıma düşecek..
    irkildim.. o an..
    korkular sardı..
    ya tutamazsam..
    kayıverirse ellerimden.
    güzelliklerin sona ereceği
    sensiz bir hayat..
    düşüncesi bile vurucu..
    efes//35.....X

  • serbest kürsü08.09.2016 - 01:09

    atlar yılkı olmuş artık binmek için dağ taş gezmek gerek

  • serbest kürsü08.09.2016 - 01:01

    edebiyat mı...kalem yok silgi yok ne edebiyatı..şınavı bıraktıım mekiğe başlamıştım..

  • serbest kürsü08.09.2016 - 00:58

    bırktım..yorulmuşum.. geceyi seyredeyim yıldız yıldız

  • serbest kürsü08.09.2016 - 00:50

    başladım bilem emice kızı