kimyasal ve nükleer saldırıya maruz kalan japonya'nın iki şehri:((.bu atom bombası olayını anlatan 'ağustosta rapsodi'diye bir film izlemiştim .dugusal ve etkileyiciydi..
Bedirhan'ı bir gedikte sırtından vurdular, Yarıp çıkmışken nice büyük ablukaları.. Omuzdan kayan bir tüfek gibi usulca, Titredi ve iki yana düştü kolları..
dağların arasındaki büyük yarıklar boşluklar anlamında
kimyasal ve nükleer saldırıya maruz kalan japonya'nın iki şehri:((.bu atom bombası olayını anlatan 'ağustosta rapsodi'diye bir film izlemiştim .dugusal ve etkileyiciydi..
göçebe hayatı yaşayan türkmenler.günümüzde yerleşik düzene geçmişlerdir.
hiç batıl inancım yoktur.aksine baykuşu geceye ses verdiği için severim.
Bedirhan'ı bir gedikte sırtından vurdular,
Yarıp çıkmışken nice büyük ablukaları..
Omuzdan kayan bir tüfek gibi usulca,
Titredi ve iki yana düştü kolları..
dağların arasındaki büyük yarıklar boşluklar anlamında
turnam başım darda ve buğday tanesi onun sesisinden çok severek dinlediğim parçalardır
neden olmasın.müzik evrenseldir.müziğin dili yoktur.
şair demişse doğru demiştir:yolun yarısı
ülkemizde bahtı kara bir video paylaşım sitesi.. :))))
van minut van minut :)))))
televizyon programı yapmak her babayiğidin harcı değil bunu öğrendi.