İÇİNDE MUTLAKA BENDEN BİR ŞEY KALMIŞ OLMALI SEN GİDELİ BENDE EKSİK BİR ŞEY VAR ÇÜNKÜ...
Gitsen de, kalsan da ve hatta ölsen de sakin ol. Kimsenin umrunda değilsin.
en çapkın en kibar fransız hırsızdır :)
gelin alma havası-zurna-dersim:(
Ne zaman yanlız kalsam,sen gelirsin aklıma, titrer nefesim,gözlerim sulanır,ve dertli bir sigara ateşlenir...
canlı para yarışma programında (25.01.2011) soru şıklarında geçiyordu..merkür
gözden çıkarma
çok sempatik buluyorum :)
Sevmek vakitsiz özlemekmiş. Özlemek, ölmek gibi bir şeymiş
ömür dene yolculuğun son durağıdır..kimi vaktinden önce durağa gider adı ölümde olsa kalleşliktir o zaman:((((
'iyiki yabnacı ülkede doğmamışım' allah sizi inandırsın hiç yabancı dil bilmiyorum :)
Gitsen de, kalsan da ve hatta ölsen de sakin ol. Kimsenin umrunda değilsin.
en çapkın en kibar fransız hırsızdır :)
gelin alma havası-zurna-dersim:(
Ne zaman yanlız kalsam,sen gelirsin aklıma, titrer nefesim,gözlerim sulanır,
ve dertli bir sigara ateşlenir...
canlı para yarışma programında (25.01.2011) soru şıklarında geçiyordu..merkür
gözden çıkarma
çok sempatik buluyorum :)
Sevmek vakitsiz özlemekmiş. Özlemek, ölmek gibi bir şeymiş
ömür dene yolculuğun son durağıdır..kimi vaktinden önce durağa gider adı ölümde olsa kalleşliktir o zaman:((((
'iyiki yabnacı ülkede doğmamışım' allah sizi inandırsın hiç yabancı dil bilmiyorum :)