" İhtiyacım var sana Nasıl anlatılır ki Dokunmak değil benimkisi... Günde on saniye yüzünü görsem de yeter, Tenime dokun istemiyorum, Yüreğimden tut mesela Bir şarkının içinden söyle cümlelerini, Hayalin dibimde bitsin, Elimi tut dokun demiyorum, Elimi tut hissedeyim yüreğini Konuşalım saatlerce olmasa bile, Dakikalarca gözlerinde buluşsam yeter diyorum Sesini duymasamda olur, Yüreğinden konuş mesela Biz olunca zaman dursun, Hayat dursun, O an sadece bizde yaşam olsun istiyorum Çok değil seni yanımda değil, Canımda istiyorum..."
-" -Gelirmi dersin Olric ?
+ Gelmez, gelemez efendimiz.
– Neden Olric ?
+ Yüreği o kadar büyük sevemez de ondan efendimiz..."
" Hadi gönlümdeki kuşu aldın
Dallarımı niye kırıyorsun...."
Bakmayın siz yazdıklarıma....
Hikayenin yarısı içimde
Yarası
"gönlüm" de saklı ."
Wolfson şahsımın kendi egosunu tatmin ettiği bir sayfadır..
Yazdıklarım kendime nottur...
Lütfen sayfama yazmayın...üzerinize alınmayın
. " Seni sevdim ama bu bende kalacak...
Çünkü sen de diğerleri gibi
sevgiyi ziyan ediyorsun...."
Uyar
". Sarılmak neden güzeldir bilirmisin ?
Çünkü sağ tarafta kalp yoktur
Sarılınca sağ yanını onun kalbi doldurur. "
Nesin
"Düşünme sen bu hesapsız düzeni,
çiçekten kalbimiz var bizim.."
Arif
" Aslında insanı en çok acıtan şey ;
hayalkırıklığı değil yaşanması mümkünken
yaşayamadığı mutluluklardır...."
Dostoyevski
". Bütün acıları tattım ama
İnsanlara muhtaç olmaktan daha acısını görmedim..."
Hz. Ali ( k v)
" İhtiyacım var sana
Nasıl anlatılır ki
Dokunmak değil benimkisi...
Günde on saniye yüzünü görsem de yeter,
Tenime dokun istemiyorum,
Yüreğimden tut mesela
Bir şarkının içinden söyle cümlelerini,
Hayalin dibimde bitsin,
Elimi tut dokun demiyorum,
Elimi tut hissedeyim yüreğini
Konuşalım saatlerce olmasa bile,
Dakikalarca gözlerinde buluşsam yeter diyorum
Sesini duymasamda olur,
Yüreğinden konuş mesela
Biz olunca zaman dursun,
Hayat dursun,
O an sadece bizde yaşam olsun istiyorum
Çok değil seni yanımda değil,
Canımda istiyorum..."