50. yaş doğum günümde bana “kungfular” tişörtü alır mıydın ? Would you’lu zaman
Bu aralar Ümit Yaşar Oğuzcancıyım. “Uykuların kaçar geceleriBir türlü sabah olmayı bilmez” Ne güzel; açıkça dümdüz, kelimelerin arkasına saklanmadan söylemiş işte. Fair play!İsmet özelgiller kesin bunu şöyle yazardı; Gece yüzünü saklayan bir tanık gibi aklımda uykularımda çekilmişDolambaçlı, götürgeçli, kutu içinde büyük hissediyorum acun abiGeeeeç
Kesinlikle öyle! Misal demin balık yerken ayran içtim.
Kalbimin çiçekleri çürümüş
Piyanist arkadaşım Ozan
Wittgenstein‘e aşık olduğum için bana aşık olur musun yoksa yine mi yok?
“I never look back, darling. It distracts from the now.”Bi ara sürekli Edna Mode olmak istiyordum evet.
Bazıları Godot’yu bekler, bazıları Godot olur; ikisi de aynı yalnızlığa çıkar. Delulu is not the solulu.
Nermine Memedova’nın Ay Işığı şarkısını dinlerken hüzünlenmiyor oluşum; seni unuttuğuma bir kanıt mı yoksa ay ışığında ayrılmadığımız için bir empatisizlik mi yoksa ne?
Tam olarak ne zaman kelimelerin fazlalık olduğunu anlarsın ?
50. yaş doğum günümde bana “kungfular” tişörtü alır mıydın ? Would you’lu zaman
Bu aralar Ümit Yaşar Oğuzcancıyım.
“Uykuların kaçar geceleri
Bir türlü sabah olmayı bilmez”
Ne güzel; açıkça dümdüz, kelimelerin arkasına saklanmadan söylemiş işte. Fair play!
İsmet özelgiller kesin bunu şöyle yazardı;
Gece yüzünü saklayan bir tanık gibi aklımda
uykularımda çekilmiş
Dolambaçlı, götürgeçli, kutu içinde büyük hissediyorum acun abi
Geeeeç
Kesinlikle öyle! Misal demin balık yerken ayran içtim.
Kalbimin çiçekleri çürümüş
Piyanist arkadaşım Ozan
Wittgenstein‘e aşık olduğum için bana aşık olur musun yoksa yine mi yok?
“I never look back, darling. It distracts from the now.”
Bi ara sürekli Edna Mode olmak istiyordum evet.
Bazıları Godot’yu bekler, bazıları Godot olur; ikisi de aynı yalnızlığa çıkar. Delulu is not the solulu.
Nermine Memedova’nın Ay Işığı şarkısını dinlerken hüzünlenmiyor oluşum; seni unuttuğuma bir kanıt mı yoksa ay ışığında ayrılmadığımız için bir empatisizlik mi yoksa ne?
Tam olarak ne zaman kelimelerin fazlalık olduğunu anlarsın ?