BİZE SÖZÜMÜZDEN ÇOK YÜREĞİMİZDEN ANLAYAN GEREK... İBADETİNİ ALLAH'A GÖSTER BANA İNSANLIĞIN LAZIM... Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin..
Polat şekeri ve şirik çok faydalı biraz mide bulandırıcı ama şifa için mecburGeçmiş olsun Kayıp Zaman...
Gözün aydın Rabia ablam.Bir sıra gecesi yapalım göz aydınlığı için:))
Daha neler görüp okuyacağız bu hayatta:)Gülelim mi ağlayalım mı?
Doğru diyorsun Mustafa hocam.
Haklı ya da haksız olmamın bir önemi yok. Önemli olan faydalı mı değil mi budur.Salgın durumunda sebep sonuç ilişkisi göz önünde bulundurulmalı ve bu insanların aklında soru işareti kalmayacak şekilde açıklanmalı.Bunu yapabilen var mı?
Dayatılan birşeye tabi olmak pek akıl kârı değil gibi.Ablamın ne diyeceğini ben de merak ettim:)Karar vermesi gereken sen olduğuna göre sorumlu da sen oluyorsun Şule:)
Hayırlısı olsun Şule.
Kayıp Zaman:)))Gelin ata binmiş ya nasip demiş.
Neden "Hem de biontek"? Şulecim
Bir insanın hayatının ikinci yarısı ilk yarıda kazanılan alışkanlıkların sürdürülmesinden ibarettir.Dostoyevskiİlk yarıda mutlu olamayan kişi ikinci yarıda mutlu olmayı başarabilir mi?Günaydın Ali Can ve forum sakinleri...
Polat şekeri ve şirik çok faydalı biraz mide bulandırıcı ama şifa için mecbur
Geçmiş olsun Kayıp Zaman...
Gözün aydın Rabia ablam.
Bir sıra gecesi yapalım göz aydınlığı için:))
Daha neler görüp okuyacağız bu hayatta
:)
Gülelim mi ağlayalım mı?
Doğru diyorsun Mustafa hocam.
Haklı ya da haksız olmamın bir önemi yok. Önemli olan faydalı mı değil mi budur.
Salgın durumunda sebep sonuç ilişkisi göz önünde bulundurulmalı ve bu insanların aklında soru işareti kalmayacak şekilde açıklanmalı.
Bunu yapabilen var mı?
Dayatılan birşeye tabi olmak pek akıl kârı değil gibi.
Ablamın ne diyeceğini ben de merak ettim:)
Karar vermesi gereken sen olduğuna göre sorumlu da sen oluyorsun Şule:)
Hayırlısı olsun Şule.
Kayıp Zaman
:)))
Gelin ata binmiş ya nasip demiş.
Neden
"Hem de biontek"? Şulecim
Bir insanın hayatının ikinci yarısı ilk yarıda kazanılan alışkanlıkların sürdürülmesinden ibarettir.
Dostoyevski
İlk yarıda mutlu olamayan kişi ikinci yarıda mutlu olmayı başarabilir mi?
Günaydın Ali Can ve forum sakinleri...