Daha okunmadı en güzel şiir, yazılmadı en iyi roman.Doğmadı en sıcak güneşve karanlık daha aydınlanmadı anadan üryan.
Ey İstanbul!Ey koca şehir.Çok şey aldın benden,Verdiğin kuru bir seyir...
Daha okunmadı en güzel şiir, yazılmadı en iyi roman.
Doğmadı en sıcak güneş
ve karanlık daha aydınlanmadı anadan üryan.
Ey İstanbul!
Ey koca şehir.
Çok şey aldın benden,
Verdiğin kuru bir seyir...